آخرین عناوین

شنبه 17 آذر 1397-22:2 کد خبر:64507

برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی مازندران

مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضورپرشور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران، در سالن همایش مصباح مجتمع دانشگاهی پیامبراعظم(ص) این دانشگاه برگزار شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،سیدعباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این مراسم با اشاره به جایگاه رفیع  دانشجو اظهار داشت: دانشجو مطالبه گر و آرمانخواه است و دغدغه اجتماعی دارد و اگر این خصايص را از دانشجو بگيري خنثي خواهد بود.

وی با بیان اینکه تفکر نقادی باید در جامعه تقویت شود افزود: صلاح و رستگاری کشور در این است که حوزه اخلاق را ارتقاء دهیم و در جامعه فضایي ايجاد کنيم تا در مقابل نقد سالم موضع منفي گرفته نشود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به نبود فضای نقد سالم در کشور گفت: وقتی جامعه ای اندیشه نقد را می پذیرد اصول آن را هم را رعایت مي کند و از تخريب و هوچي گري در آن پرهيز مي شود لذا در شرايط کنوني نگاه  جامعه  ما به دانشگاه ها است و از همين منظر وظيفه دانشگاه ها در ارائه صحيح از مفاهيم و انديشه نقد و انتقاد بيشتر از ساير نهادها است.

موسوی با اشاره به رشد مناسب فعالیت های فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حوزه های پژوهش ، آموزش ، فناوری های نوين و دانشجويي در سطح کشور سرآمد است و با رشد فزاينده اي که هم در سطح ملي و هم در سطح بين المللي  نسبت به ساير دانشگاه هاي علوم پزشکي داشته  موفق شد تا با ارتقاء يافتن به تيپ يک در کنار دانشگاه هاي بزرگ کشور قرار بگيرد که اين باعث افتخار است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پایان خواستار همدلی و همکاری دانشجویان با مسئولین دانشگاه جهت رفع مکشلات و کمبودها شد و اظهار امیدواری کرد تا با ارتقاء حوزه هاي مختلف علمي و پژوهشي و تغيير نسل دانشگاه ها به سمت دانشگاه هاي خلاق و توليد کننده ثروت و ارزش ، پيشرفت نموده و به جامعه خدمت کنيم .

در بخش دیگری از این مراسم، نمایندگان دانشجویان به بیان مطالبات خود پرداختند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :