آخرین عناوین

يکشنبه 18 آذر 1397-11:16 کد خبر:64513

فرمانده انتظامی شهرستان نور خبر داد:

دستگیری 11 عضو یک شرکت هرمی در شهرستان نور

فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری 11 نفر از اعضای یک شرکت هرمی در این شهرستان ، خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، زمان شالیکار اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در یک شرکت هرمی ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان نور،تصریح کرد:با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران متهم را شناسایی کرده و در اقدامی عملیاتی وی را به همراه 10 نفر از همدستانش که در منزلی سکونت داشتند دستگیر کردند.

شالیکار، اظهار کرد:پس از هماهنگی های قضائی در بررسی های از محل اختفای متهمان مقادیر قابل توجهی سیم کارت تلفن همراه، تجهیزات رایانه ای، جزوات آموزشی و ... کشف شد .

وی با شاره به این که متهمان به بهانه های اعزام افراد به تورهای مسافرتی آنان را در دام خود گرفتار می کردند، تصریح کرد: شیادان فعال در دسیسه‌های هرمی، با استفاده از شیوه‌های روان‌شناسی، افراد را به عضو شدن در زیرگروه‌های خود ترغیب می‌كنند .

فرمانده انتظامی شهرستان نور در خاتمه با اشاره به این که ، وعده‌ی سرمایه‌گذاری با دریافت سود بالا، مهمترین شگرد شركت‌های هرمی است، از مردم خواست: از هرگونه فعالیت اقتصادی كه متولیان آن ادعای درآمدی غیرعادی، به‌ویژه در مدت زمان كوتاهی را دارند، دوری کرده و ضمن تامل در انجام معاملات وسوسه‌انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :