آخرین عناوین

سه شنبه 27 آذر 1397-23:14 کد خبر:64629

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران اعلام کرد:

قیمت میوه‌های یلدایی در مازندران/ گشت‌های ویژه برای کنترل قیمت

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران گفت: از روز 26 آذر به مدت سه روز تا 28 آذر ماه امسال گشت‌های ویژه را برای کنترل قیمت در دستور کار خود دارند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، باتوجه به در پیش بودن یلدا و دورهمی‌‌های خانوادگی مردم مازندران نیز به دنبال این هستند از خوردنی‌های که مخصوص این شب است را در سفره‌های خود بگنجانند.

ازجمله خوراکی‌ها میوه‌هایی ازجمله انار، ازگیل و هندوانه است و باتوجه به افزایش آجیل مردم بیشتر به این سمت سوق می‌یابند.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران گفت: قیمت امروز میوه ازجمله موز 11هزار، ازگیل 7تا 8هزار، انار شیراز 6 تا 7هزار، هندوانه از 2هزار و 500 تا 4هزار، خیار یزدی 4هزار، گلابی 10هزار، گوجه 3هزار، سیب‌زمینی 2هزار و 700، پیاز سفید 2هزار و 500 و سیب سفید و قرمز 6هزار و 500 تومان است.

امیرحسین فخرآوران افزود: همچنین قیمت هندوانه انباری نیز یک‌هزار و 500 تومان است که طرفدار زیادی ندارد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار ما درباره تفاوت زیاد قیمت میوه در بازار با میدان میوه و تره‌بار، تصریح کرد: در این زمینه بازرسان اتحادیه میدان میوه و تره‌بار به همراه بازرسان صنعت، معدن و تجارت مازندران از روز گذشته 26 آذر به مدت سه روز تا 28 آذر ماه امسال گشت‌های ویژه را برای کنترل قیمت در دستور کار خود دارند.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران با اشاره به اینکه میوه به میزان کافی در بازار موجود است و کمبودی در این زمینه نداریم، گفت: مردم نیز درصورت مشاهده افزایش قیمت و یا سایر موارد می‌توانند به مراکز صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی اطلاع دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد، میوه با افزایش 25 تا 30 درصد در اختیار مردم قرار می‌گیرد اگر بیش از این بود تخلف محسوب می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :