آخرین عناوین

يکشنبه 16 دی 1397-18:22 کد خبر:65004

رئیس کمیسیون بودجه و حقوقی شورا اعلام کرد:

شهرداری ساری انضباط مالی ندارد/ برای اولین بار انتخاب حسابرسی با فراخوان عمومی

رئیس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای شهر ساری گفت: متاسفانه در طی سالیان اخیر مشاهده شده است که هزینه های شهرداری انضباط مالی خوبی ندارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل شورای شهر ساری، رئیس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای شهر ساری اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون بودجه و حقوقی شورای شهر ساری در خصوص انتخاب موسسه حسابرسی، جهت حسابرسی شهرداری و سازمان های تابعه برگزار شد.

وی افزود: برای اولین بار از طریق آگهی رسمی از طریق روزنامه سراسری واستانی به دعوت از حسابرسان کل کشور مبادرت ورزیده شد، خوشبختانه هفت شرکت حسابرسی اسناد را دریافت کرده اند و پنج شرکت اسناد را برگرداندند تا در یک شرایط کاملا عادلانه نسبت به انتخاب حسابرس شهرداری اقدام شود.

قاسمی گفت: انظباط مالی شهردای یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری است که با آگهی کردن انتخاب حسابرس و اجرای شیوه نامه شورای عالی استان ها سعی شده بهترین حسابرس برای حسابرسی شهرداری ساری انتخاب شود.

وی اظهار داشت: متاسفانه در طی سالیان اخیر مشاهده شده است که هزینه های شهرداری انضباط مالی خوبی ندارد و تمام دغدغه شورای شهر ساری در این دوره این هست که مدیریت هزینه بشود شهرداری ساری را که این مسئله با داشتن اطلاعات درست و صحیح نسبت به هزینه های شهردای ساری حاصل می شود.

رئیس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای شهر ساری در پایان گفت: حسابرس شهرداری در سال 96 و 97 متاسفانه با تاخیر مواجه شد اما تاخیر دوسه ماهه  ما برای عدالت انتخاب حسابرس براساس ضوابطی بود که شورای عالی استان ها به ما ابلاغ کرده بود و انشالله طی روزهای آینده حسابرس منتخب شهرداری و سازمان ها را به اطلاع عموم مردم خواهیم رساند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :