آخرین عناوین

يکشنبه 16 دی 1397-18:58 کد خبر:65007

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پروژه های بهداشتی درمانی شرق مازندران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پروژه های عمرانی حوزه سلامت شهرستان های نکا و بهشهر بازدید کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پروژه های عمرانی حوزه سلامت شهرستان های نکا و بهشهر بازدید کرد و از نزدیک روند پیشرفت این مراکز را مورد بررسی قرار داد.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ابتدا با حضور در بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان نکا ، ضمن بازدید از پروژه های توسعه ای این بیمارستان ، روند ارائه خدمت درمانی به مردم در بخش های مختلف را از نزدیک بررسی کرد.

وی در ادامه از پروژه بیمارستان خاتم الانبیاء شهرستان بهشهر بازدید کرد. این بیمارستان با متراژ ۱۵هزار متر مربع و در ۴ طبقه در زمینی به مساحت ۲۶ هزار متر مربع که از سوی خیرین اهدا شد بنا گردید و دارای بخش های مختلف از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان ، کودکان، بخش های ويژه اي سي يو بزرگسالان ، اي سي يو نوزادان، سي سي يو ،LDR ، آزمایشگاه و رادیولوژی می باشد هم اکنون تجهیز آن در حال انجام است.

بازدید از پروژه های در حال ساخت کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی ، مرکز پیام شرق استان و پایگاه بهداشتی شهری شهرستان بهشهر از جمله برنامه های دیگر رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی حضور در این شهرستان بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :