آخرین عناوین

پنجشنبه 16 مرداد 1393-21:14 کد خبر:651

حسین علیزاده

مسئولین در دوراهی فرار از رسانه ها یا تبریک روز خبرنگار!؟!

روی سخن ما با تعدادی از مدیران کل و مسئولین ادارات هست که در طول سال و مدت مسئولیت خود حتی یک دیدار رسانه ای یا مصاحبه با خبرنگاران نداشته اند....


خزرخبر و به نقل از مازنیوز:فرارسیدن هفدهم مرداد ماه به عنوان روز خبرنگار، بهانه ای برای ارسال تبریک ها و شادباش ها و برگزاری جلسات تجلیل و تمجید از سوی برخی مسئولین دستگاه های دولتی و خصوصی شد، تا در سایه آن بتواند از ظرفیت های خبری و رسانه ای این قشر در آینده نیز بهره مند شوند.

 البته تفقد و اظهار محبت برخی از مسئولین زحمتکش و ساعی استان قابل تقدیر است و از لطف و عنایت دلسوزانه و مشفقانه این عزیزان قدردانی می شود، اما روی سخن ما با تعدادی از مدیران کل و مسئولین ادارات هست که در طول سال و مدت مسئولیت خود حتی یک دیدار رسانه ای یا مصاحبه با خبرنگاران نداشتند و به شیوه های مختلف از رسانه ها فرار می کردند!!! و مدتهای مدید خبرنگاران را از ملاقات و کسب خبر محروم می ساخته اند و به حضور نمی پذیرفته اند که البته این روزها ارسال پیام تبریک و جملات نغز و شیوا از سوی آنها برای اصحاب قلم و رسانه بسیار عجیب و قابل تامل است!!

چگونه است که برخی از مدیران ضمن فرار رسانه ای حتی از درج کمترین اخبار و انتقادها از دستگاه متبوع خود به شدت برآشفته و نگران می شده اند اما امروز جلوتر و عجولانه تر از دیگر مدیران، پیام های آن چنانی می فرستند؟ انتظار آن است که در همه ایام و روزها حریم و جایگاه خبرنگاران مورد توجه و احترام مدیران و مسئولان باشد نه فقط روز خبرنگار آن هم برای رفع مسئولیت!!

وسخن آخراینکه جنا ب آقای استاندار شما مدیرارشد دولت تدبیروامید هستید و فراربرخی ازمدیران از مواجهه با اصحاب قلم ورسانه و پاسخ گویی به افکار عمومی هیچ تناسبی با تدبیر وایجاد امید در جامعه ندارد و برای برون رفت از این فضای بی اعتمادی نیاز به همت ومساعدت جنابعالی می باشد پس به مدیران بفرمایید با رسانه ها مدارا وهمکاری نمایند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :