آخرین عناوین

يکشنبه 23 دی 1397-13:17 کد خبر:65163

آتش سوزی در پاساژ چهل ستون ساری/ آتش سوزی مهار شد

پاساژ چهل ستون ساری قبل از ظهر امروز دچار حریق شد.


به گزارش خزرتیترخبر، براساس اخبار شنیده شده پاساژ چهل ستون ساری قبل از ظهر امروز دچار حریق شد.

براساس این گزارش،آتش سوزی در طبقه سوم پاساژ چهل ستون ساری اتفاق افتاده و علت آتش سوزی تعمیرات فروشگاه لوازم بی سیم بوده که به صورت کامل دچار آتش سوزی شده است.

طبق گزارش های رسیده شده،آتش سوزی مهار شده و اقدامات اولیه برای جلوگیری از سرایت آتش به فروشگاه های اطراف نیز به عمل آمده است.

در این عملیات چهار واحد ماشین آتش نشانی و تعداد 25 نفر از پرسنل آتش نشانی برای مهار آتش حضور داشته اند.

*آتش سوزی در پاساژ چهل ستون مهار شد

به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرکز استان، سید حمید هاشمی سرپرست این سازمان، از مهار آتش سوزی در پاساژ چهل ستون ساری خبر داد.

هاشمی با اعلام این که این حادثه حوالی ظهر روز یکشنبه 23 دی ماه اتفاق افتاد گفت: این حادثه در ساعت 12:48 دقیقه روز یکشنبه طی تماس شهروندان اطلاع رسانی شد که بلا فاصله آتش نشانان به محل اعزام شدند .

وی افزود: حادثه آتش سوزی در مغازه تجهیزات و تعمیرات بی سیم واقع در طبقه دوم پاساژ چهل ستون  رخ داد و آتش نشانان در لحظات اولیه دود غلیظی را در محل مشاهده کردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرکز استان تصریح کرد: آتش نشانان با دستگاه های تنفسی به محل ورود پیدا کردند و با استفاده از تجهیزات اطفایی حریق را بطور کامل و اطفا کردند .

هاشمی با اشاره به اینکه خوشبختانه در این حادثه زخمی نداشتیم، خاطرنشان کرد: با سرعت عمل آتش نشانان، از سرایت آتش به مغازه های مجاور جلوگیری شد و اقدامات مربوط به ایمن سازی محل، تخلیه دود و عملیات لکه گیری نیز انجام شد.

وی افزود: در این عملیات 35 مامور آتش نشان به همراه 4 دستگاه خودروی اطفایی و آبرسان از سه ایستگاه آتش نشانی و یک دستگاه خودروی آبرسان از سازمان فضای سبز شهرداری مشارکت داشته اند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با تاکید بر رعایت موارد ایمنی از سوی شهروندان، درخصوص علت حادثه گفت: کارشناسان در حال بررسی علت وقوع حادثه هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :