آخرین عناوین

يکشنبه 23 دی 1397-15:36 کد خبر:65169

مدیرکل هواشناسی مازندران هشدار داد:

پنج‌شنبه و جمعه هوایی سرد و برفی خواهیم داشت/ مسافرت‌های غیرضرور لغو شود

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه پایان هفته‌ای سرد و برفی را در مازندران خواهیم داشت، گفت: بهتر است که مسافرت‌های غیرضرور لغو شود و باغداران نیز مرکبات خود را جمع‌آوری کنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از آوای خزر،سید محمدرضا رضوی گفت: به‌زودی شاهد توده هوای سرد و بارانی شدیدی در مازندران خواهیم بود و برابر نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای پنجشنبه و جمعه هوایی سرد، بارانی و برفی را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه بارش برف سنگین را در مناطقی با ارتفاع 200 الی 300 متری از سطح دریا داریم، افزود: باغداران باید محصولات باغی را از روی درختان جمع‌آوری کنند، در روز جمعه هوا خیلی سرد خواهد شد، هشدارهای لازم به ادارات راه، برق، گاز و همه دستگاه‌های مرتبط داده شده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: نگران بارش برف نیستیم چون اگر این شرایط را نداشته باشیم در تابستان با مشکل کمبود آب مواجه می‌شویم.

رضوی بیان کرد: هسته اصلی بارش‌ها در غرب استان خواهد بود، در مرکز خفیف‌تر و در شرق نیز بارش‌های خوب و سنگین را خصوصاَ در ارتفاعات و هزارجریب خواهیم داشت.

وی ادامه داد: به‌طور طبیعی با بارش برف سنگین جاده‌ها دچار اشکال خواهند شد، هم‌استانی‌های عزیز سفرهای غیر ضروری را برای روزهای پنجشنبه و جمعه کنسل کنند.

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: برای روز شنبه وضعیت جوی آرامی را همراه با افزایش دما خواهیم داشت.

رضوی در پایان از مردم خواست که اطلاعات هواشناسی را از طریق صدا و سیما، رسانه‌های معتبر، سامانه 134 و سایت هواشناسی دریافت کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :