آخرین عناوین

چهارشنبه 17 بهمن 1397-8:37 کد خبر:65659

سرپرست دانشگاه آزاد قائم‌شهر اعلام کرد:

دانشگاه آزاد قائم‌شهر برای احیای نساجی‌ مازندران ورود می‌کند

سرپرست دانشگاه آزاد قائم‌شهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر حمایت خود را جهت احیای دوباره نساجی مازندران و البرز مرکزی اعلام می‌کند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از آنا، میرامید هادیانی عصر روز سه شنبه به ‌همراه کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر در دیدار با آیت الله معلمی نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان قائم شهر  که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب‌های دنیا به انقلاب‌های کوچک و بزرگ تقسیم‌ می‌شود و انقلاب اسلامی ایران با شعار نه غربی نه شرقی، جمهوری اسلامی یک انقلاب تمدن‌ساز است.

سرپرست دانشگاه آزاد قائم‌شهر گفت: تأکید چندساله مقام معظم رهبری بر بحث دانشگاه‌های اسلامی، اخلاق‌مداری و مسئله‌محوری دو رکن اساسی دانشگاه آزاد اسلامی است و اگر تمامی دانشگاه ها با این دو رکن تولید علم کنند ما می‌توانیم از دولت اسلامی به جامعه اسلامی برسیم.

هادیانی، بومی بودن علم را یکی از ویژگی‌های مهم علم دانست و گفت: در آینده اگر بتوانیم قدرت علمی کشور را توسعه و علم را بومی و مسئله محور کنیم قطعاً به توفیقات قابل توجهی دست پیدا خواهیم کرد.

وی با ابراز تأسف از اینکه نساجی مازندران و البرز مرکزی که از مهم‌ترین و با ارزش‌ترین صنعت‌های شهرستان و استان بودند و هم اکنون به نابودی کشیده شدند، گفت: من به عنوان فرزند این شهر نخواهم گذاشت تا دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر به سرنوشت اینها دچار شود و قطعاً با همکاری اساتید و نیروهای متخصصی که در دانشگاه وجود دارد برای رفع مشکل این دو کارخانه ورود پیدا می‌کنیم.

هادیانی تأکید کرد: جهت تحقق و  پیشبرد اهداف دانشگاه از پیشنهادات و حمایت‌های مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری استفاده خواهیم کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :