آخرین عناوین

پنجشنبه 18 بهمن 1397-19:3 کد خبر:65687

دست بجنباید!

استاندارمازندران: برای انتخاب معاون سیاسی تحت فشارم!

تاخیر در انتصاب معاون سیاسی و سایر تغییراتی که از استاندار جدید انتظار می رفت نشان داد که حتما مشکلی در این بخش وجود دارد.‌


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از کاسپین 24، پس از انتصاب احمد حسین زادگان به سمت استاندار مازندران، همگان در انتظار معرفی معاونان سیاسی و عمرانی و تغییرات در حوزه مدیران ستادی استانداری بودند، تاخیر در انتصاب معاون سیاسی و سایر تغییراتی که از استاندار جدید انتظار می رفت نشان داد که حتما مشکلی در این بخش وجود دارد.

در نشست خبری استاندار مازندران به مناسبت دهه فجر، تنها یک کلمه کافی بود تا علت این تاخیر مشخص شود، استاندار گفت برای انتخاب معاون سیاسی تحت فشارم!

این امر نشان می دهد که حسین زادگان راه زیادی برای به ثبات رساندن مازندران دارد.

حسین زادگان اصلاح طلب است از این رو تلاش می کند که معاون سیاسی و سایر مدیران را با یکی از این شاخص ها تعیین کند، نیروهای اصلاح طلب عمدتا به دلیل مسائلی از سوی دستگاه های نظارتی تایید نمی شوند و این بخشی از فشارهایی است که حسین زادگان از آن نام نبرده است.

معاون سیاسی باید در انتخابات پیش روی مجلس در ساری، عصای دست استاندار باشد، انتخابات آتی در ساری یکی از پرتنش ترین انتخابات خواهد بود که قطع به یقین می باید معاون سیاسی در این حوزه همفکر با استاندار باشد.

بخش دیگری از فشارها بر روی استاندار مازندران برای انتصابات در مازندران، این است که حسین زادگان قصد دارد با همه افراد و گروه ها تعامل داشته باشد، استاندار مازندران قصد رنجاندن هیچ گروهی را ندارد و این چندان خوب تعبیر نمی شود.

برای برخی تصمیم ها باید ایستاد و برای برخی تصمیم ها هم باید از برخی افراد عبور کرد و این مدیریت ریسکی برای دست یافتن به هدف مقابل اهمیت زیادی دارد.

به هر حال به نظر می رسد دوران دست دست کردن انتصابات در مازندران گذشته است و باید دست جنباند؛زیرا دوران کاری استاندار فعلی با برگزاری دو انتخابات پیش رو همراه است و در ایام نزدیک به انتخابات عموما برنامه های اجرایی و توسعه ای متوقف می شوند و یا دستخوش برخی رفتارهای نامزدها خواهند شد.

از این رو به نظر می رسد در شرایط فعلی، تیم فعلی مدیریت مازندران زمان نه چندان طولانی برای به یادگار گذاشتن اقدامات ارزشمند دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :