آخرین عناوین

جمعه 26 بهمن 1397-10:45 کد خبر:65830

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

ریزش سنگ در محور کیاسر/ احتمال تأخیر در اجرای محدودیت یک‌طرفه کندوان

رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد بارش برف در محور کندوان و مه‌گرفتگی و کاهش دید در محور کیاسر مازندران هستیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس،علیرضا قدمی اظهار کرد: درحال حاضر شاهد بارش برف در محور کندوان و مه‌گرفتگی و کاهش دید در محور کیاسر مازندران هستیم.

وی افزود: از لحاظ ترافیکی نیز تردد خودروها در تمام محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر به‌صورت عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ریزش سنگ در محور کیاسر، بیان کرد: با توجه به شرایط جوی احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ در تمامی محورهای مازندران وجود دارد که ضرورت دارد رانندگان به توصیه‌ها و هشدارها پرهیز از بوق زدن و همچنین خودداری از توقف در مکان‌های پرخطر توجه کنند.

این مسئول درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران، اظهار کرد:تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و همچنین تردد تمامی تریلی از محور سوادکوه کماکان ممنوع است.

قدمی اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 صبح امروز از محور هراز ممنوع شده و این محدودیت تا ساعت 24 امشب ادامه دارد.

وی تصریح کرد: براساس برنامه قرار شد محدودیت یک‌طرفه شدن محور کندوان از ساعت 14  امروز تردد تمامی وسایل نقلیه از کرج به سمت شمال ممنوع شود و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه شود که احتمال تأخیر در اجرای این محدودیت وجود دارد.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: روز چهارشنبه ورودی زیادی در محورهای شمال نداشتیم به همین دلیل انتظار ترافیک در محورهای مازندران را نخواهیم داشت.

قدمی در پایان گفت:مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره تلفن‌های 21824420 و 21824434 به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی آخرین وضعیت راه‌های مازندران به شهروندان است که ضرورت دارد رانندگان قبل از تردد وضعیت راه‌ها را استعلام بگیرند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :