آخرین عناوین

شنبه 27 بهمن 1397-10:1 کد خبر:65847

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران اعلام کرد:

ورود مدعی‌العموم برای بررسی عملکرد شهردار نور/ صدور حکم پرونده شورای شهر بابل

دادستان عمومی  مرکز مازندران گفت: دادستان شهرستان نور از باب صلاحیت گزارش تخلفات شهردار نور را برای دادستان مرکز استان ارسال کرده که پرونده جهت تکمیل تحقیقات در حال بررسی است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، سیدیونس حسینی‌عالمی با اشاره به وضعیت پرونده تنی چند از اعضای شورای شهر بابل اظهار کرد:رای دادگاه بدوی در خصوص اعضای شورای شهر بابل صادر شده اما این رای هنوز قطعی نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با بیان اینکه پرونده مرتبط دیگری نیز در ارتباط با پرونده اعضای شورای شهر بابل وجود دارد که در دادگاه بدوی در جریان است، تصریح کرد:در زمینه افرادی که در پرونده شورای شهر بابل متهم هستند، حکم صادر شده است.

حسینی‌عالمی درباره خبر دستگیری شهردار نور گفت: رئیس شورای شهر نور طی نامه‌ای رسمی از دادستان شهرستان نور درخواست کرد که به عملکرد شهردار این شهر ورود کند و دادستان نیز از باب مدعی‌العموم وارد شده است.

وی با بیان اینکه رئیس شورای شهر نور اعتقاد دارد که شهردار تخلفات مختلف داشته و در این راستا از دادستان درخواست بررسی موضوع را کرد، افزود: دادستان شهرستان نور برای بررسی این موضوع یک کارشناس رسمی دادگستری تعیین کرد و پس از اخذ نظریه کارشناس رسمی دادگستری مراتب تخلف مالی را به دادستان مرکز استان گزارش کرد که در این زمینه نیز پرونده تشکیل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: دادستان شهرستان نور از باب صلاحیت گزارش تخلفات شهردار نور را برای دادستان مرکز استان ارسال کرده که در این زمینه قرار تامین کیفری صادر شده و پرونده جهت تکمیل تحقیقات در حال بررسی است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :