آخرین عناوین

شنبه 11 اسفند 1397-9:36 کد خبر:66135

لطفاً فکری به حال این مردم کنید:

سایه مرگ بر سر ۵۵ خانوار در بخش کجور

۵۵ خانوار کجوری در معرض خطر ریزش سنگ‌های غول‌پیکر دارد و تاکنون ۳۵ نفر نیز برای در امان ماندن از حوادث مرگبار احتمالی ناشی از ریزش سنگ، منازل خود را ترک کردند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، قصه پرغصه ریزش سنگ‌های غول‌پیکر در روستای منجیر بخش کوهستانی کجور که به بیش از یک دهه نزدیک شده، همچنان رعب و وحشت و خطرات مرگبار آن خواب راحت را از چشم مردمان پاکدل و زحمت‌کش این روستا ربوده است.

براساس این گزارش، یکی از اهالی این روستا در پیامی خطاب به نماینده مجلس، فرماندار و بخشداری کجور نوشته است: این عکس‌هایی که مشاهده می‌کنید هر لحظه ممکن است برسر مردمان روستای منجیر فرو بریزد.

وی با اشاره به اینکه چرا هیچ‌کس پاسخ‌گوی مردم این روستا نیست، تصریح کرد: آقای فرماندار! یکی از اعضای شورای محترم این روستا با شما تماس می‌گیرد که چنین مشکلی وجود دارد ولی  ظاهراً مدعی است که شما در جوابش گفته‌اید: «به من چه، چرا به من می‌گویید، من چه کار کنم، کجور خودش مسؤول دارد».

شنیده شده ۵۵ خانوار در معرض خطر ریزش سنگ‌های غول‌پیکر قرار دارند و تاکنون ۳۵ نفر نیز برای در امان ماندن از حوادث مرگبار احتمالی ناشی از ریزش سنگ، منازل خود را ترک کردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :