آخرین عناوین

شنبه 11 اسفند 1397-15:15 کد خبر:66142

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

کشف 4 میلیاردی کالای قاچاق در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از کشف 4 میلیاردی کالای قاچاق در عملیات بازدید از انبارهای نگهداری کالا در سطح استان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی مازندران از کشف 4 میلیاردی کالای قاچاق در عملیات بازدید از انبارهای نگهداری کالا در سطح استان خبر داد.

براساس این گزارش، سید محمود میرفیضی در تشریح این خبر، گفت: به‌منظور حمایت از تولیدات داخلی، کار و سرمایه ایرانی، طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح استان مازندران به اجرا در آمد.

وی افزود:در اجرای این طرح که به مدت 24 ساعت به اجرا در آمد، پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه از 35 انبار نگهداری کالا در سطح استان بازدید کردند.

فرمانده انتظامی مازندران اضافه کرد: در این عملیات که با همکاری کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های مورد نظر انجام شد، ماموران در بازدید ازچهار انبار نگهداری کالاهای قاچاق در سطح استان در مجموع 70 هزار عدد انواع مواد خوراکی ، 25 هزار نخ سیگار، 100 بسته تنباکو و 26 تن برنج خارجی قاچاق کشف و متصدیان این واحدها به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مسئول یادآور شد: ارزش کالاهای کشف شده برابر نظر کارشناسان بیش از 4 میلیارد ریال اعلام شد.

میرفیضی با اشاره به اینکه کالاهای کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل شدند، اظهار کرد:هدف پنهان قاچاق رشد تجمل گرایی، مصرف زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی است.

وی، پدیده قاچاق را ضربه به اقتصاد و هویت ملی کشور و همه برنامه‌ریزی‌های ملی برای رشد و بالندگی کشور دانست و تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی ، تعطیلی کارخانه‌ها ، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه قاچاق یک پدیده خلاف شرع و قانون است و مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است و همه آحاد جامعه برای مقابله با آن مسئول هستند از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام دارند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :