آخرین عناوین

دوشنبه 13 اسفند 1397-11:39 کد خبر:66186

عضو هیات رئیسه شورای شهر ساری اعلام کرد:

مطالبات کارگران شهرداری از پیمانکار دریافت خواهد شد/نهضت آسفالت مجددا قوت خواهد گرفت

عضو هیات رئیسه شورای شهر ساری گفت: پیمانکاری که نسبت به کسر عیدی کارگران شهرداری اقدام نموده بود، موظف شد تا مبالغ کسری را پرداخت نماید.


به گزارش خزرتیترخبر، سید علی آقامیری عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر ساری و شورای عالی استان ها در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت:شورا نقشی در تغییر مدیریتی در شهرداری ندارد و اگر تغییری شهرداری ایجاد نموده است، جای بحث دارد و موردی اگر هست خود شهردار پاسخگو می باشد و شورا در تغییرات شهرداری دخالتی نمی کند.

آقا میری گفت: در طی دو سال اخیر به علت آنکه شهرداری بیشتر وقت و هزینه خود را صرف پروژه های دیگر نموده،نهضت آسفالت کمرنگ شده است، اما برای سال 98 بودجه و پروژه های کافی برای نهضت آسفالت دیده شده و در سال 98 نهضت آسفالت با قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت.

وی در مقایسه با عملکرد شهرداری ساری نسبت به شهرداری های دیگر استان و کشور، اعلام کرد: شهرداری ساری عملکرد بسیار خوبی، به خصوص در بحث مالی داشته و دارد و هیچگونه ضعف و یا کمبودی نسبت به شهرداری های دیگر در سطح استانی و کشور ندارد.

وی اظهار داشت: تا پایان بهمن تمام مطالبات کارکنان پرداخت شده است.

وی همچنین افزود: پیمانکاری که نسبت به کسر عیدی کارگران شهرداری اقدام نموده بود، موظف شد تا مبالغ کسری را پرداخت نماید ما در هیات رئیسه این موضوع را به جد پیگیر می باشیم و در صورت نیاز با پیمانکار برخورد خواهیم نمود.

سید علی آقامیری گفت: طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان در دولت دوم احمدی نژاد که خود اهل سمنان بود در سال 91 مطرح شد و مجددا در خرداد 97 در دولت دوم روحانی نیز این طرح مطرح و در حال پیگیری است.

وی افزود: چرا با مطرح کردن طرح های آبکی و غیرکارشناسانه مردم مازندران را به چالش می کشند، انگار مردم مازندران مال این کشور نیستند و سهمی در طرح ها و برنامه های دولت ندارند.

با انتقال آب خزر نه تنها مشکل سمنان حل نمی شود بلکه مشکلات مازندران نیز اضافه می شود، دولت عیدی بدی به مردم مازندران داد.

آقا میری اظهار داشت:سال حکومت سمنانیان بر کشور مشکلات بسیاری برای مردم به ویژه مازندرانی ها ایجاد شد، نیاز است دولت کشاورزی و مرکبات مازندران را دریابد، انتقال آب خزر کاری خطرناک و جبران ناپذیر است و حتما در ادامه مورد انتقاد کشورهای همسایه قرار خواهد گرفت.

نمایندگان استان ها درمجلس برای سهم خواهی و گرفتن امتیاز از دولت به چنین طرح های غیرکارشناسی و مورد حمایت دولت رای می دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :