آخرین عناوین

پنجشنبه 16 اسفند 1397-19:16 کد خبر:66245

فرمانده انتظامی بابلسر خبر داد:

پلمپ۲۰ واحد صنفی متخلف در بابلسر

فرمانده انتظامی بابلسر از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، کشف ۲۰ فقره سرقت و پلمپ ۲۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ عبداله رضوانی اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی مأموران موفق به شناسایی و دستگیری ۳۳ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند.

رضوانی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی مأموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و اموال سرقتی کشف کردند.

وی از توقیف ۸۲ دستگاه خودرو و ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح نیز خبر داد و اظهار داشت: کشف ۲۰ فقره سرقت شامل سرقت اماکن، سرقت منزل، سرقت خودرو و موتورسیکلت از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

سرهنگ رضوانی افزود: در این طرح از ۵۰ واحد صنفی مورد بازدید شد که از این تعداد به ۳۰ واحد صنفی تذکر و اخطار پلمپ داده شد و ۲۰ واحد صنفی متخلف نیز به علت رعایت نکردن قوانین صنفی و حقوقی پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

رضوانی در خاتمه با اشاره به تداوم و تشدید طرح‌های پلیس با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال از شهروندان خواست: ایمنی تجهیزات و اماکن خود را بیشتر مورد توجه قرار دهند و هنگام حضور در فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های عرضه محصولات، مراقبت بیشتری از وسایل همراه خود داشته باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :