آخرین عناوین

شنبه 18 اسفند 1397-12:32 کد خبر:66282

آمادگی۸۹ پایگاه شهری و جاده ای و یک پایگاه هوایی اورژانس ۱۱۵ مازندران برای اجرای طرح امداد نوروزی

نشست امداد نوروزی سال ۱۳۹۸ دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور سرپرستان پایگاه ها و مراکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان مازندران برگزار شد .


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، نشست امداد نوروزی سال ۱۳۹۸ دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور سرپرستان پایگاه ها و مراکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان مازندران برگزار شد.

براساس این گزارش،سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این نشست با بیان این مطلب که اورژانس در خط مقدم ارائه خدمات سلامت به مردم است گفت: در سال گذشته در بخش تجهیز اورژانس ۱۱۵ استان شاهد ارتقاء بودیم و همچنان نیازمند به تقویت بیشتر در این بخش از حوزه سلامت هستیم.

در این جلسه که با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان و سرپرستان پایگاه ها و مراکز پیام اورژانس ۱۱۵ برگزارشد، بررسی وضعیت آمادگی نیروهای اورژانس ۱۱۵ و استقرار آمبولانس ها در کلیه پایگاه های جاده ای و شهری در ایام نوروز به منظور ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی، آمادگی  مرکز عملیات بحران دانشگاه و EOC ، آماده باش اورژانس هوایی جهت ماموریتهای برون شهری از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

گفتنی است آماده‎ باش فعالیت‎های اورژانس مازندران از ساعت ۸ صبح ۲۵ اسفند ۹۷ لغایت ۸ صبح ۱۷ فروردین ۹۸ ادامه دارد و در تعطیلات پایانی سال و نوروز تعداد ۱۳۶ آمبولانس، ۲ اتوبوس آمبولانس، یک اورژانس هوایی بالگرد، ۲ موتور ارزیاب در۳۲ پایگاه شهری، ۵۶ پایگاه جاده ای و  یک پایگاه امداد هوایی به صورت فعال خدمات ارائه خواهند داد.

همچنین ۲۵ بیمارستان بخش دولتی ، ۸ بیمارستان خصوصی ، ۷۸ درمانگاه دندانپزشکی، ۲ بیمارستان وابسته به نیروهای مسلح،۵ بیمارستان تامین اجتماعی ، ۷۹ درمانگاههای عمومی ، ۳۹  مرکز تصویربرداری و رادیولوژی ، ۱۷ایستگاه سلامت و ۳۷ داروخانه های شبانه روزی در ایام نوروز به شهروندان و مسافران خدمات ارائه می دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :