آخرین عناوین

يکشنبه 18 فروردين 1398-8:41 کد خبر:66722

رئیس اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان اعلام کرد:

وجود سنگ‌های بزرگ پاکسازی جاده هراز را کند کرده است

رئیس اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان از توابع شهرستان آمل گفت: وجود چندین سنگ بزرگ بر سطح جاده هراز، پاکسازی و بازگشایی این جاده ارتباطی از آمل به تهران را کند کرده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، یوسف جغتا اظهار داشت: جمعه شب و پس از ریزش سنگ و آورده‌های کوهی به سطح جاده هراز، بلافاصله عوامل راهداری هراز و نیروهای کمکی از شهرداری‌های منطقه برای کمک رسانی و پاکسازی سطح جاده حاضر شده بودند.

وی افزود: به بکارگیری ۱۰ دستگاه بلودزر، پیکور و لودر نیمی از سنگ‌های بزرگ رها شده بر سطح جاده جمع آوری شده و روند کار همچنان ادامه دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان شهرستان آمل با بیان اینکه حدود ۲۰۰ متر از سطح جاده هراز حدفاصل تونل تکاور در کیلومتر ۸۰ جاده هراز به علت ریزش سنگ و انباشت ماسه به سطح این جاده مسدود شده است، گفت: عوامل راهداری از شب گذشته تاکنون بی وقفه درحال پاکسازی سطح جاده هستند، و تلاش‌ها بر این هست تا پایان امشب سطح جاده پاکسازی شود.

جغتا، در خصوص زمان بازگشایی دوباره جاده هراز را منوط به پاکسازی کامل سطح جاده و امنیت کامل برای تردد مسافران بیان کرد.

جاده هراز روز ۱۲ فروردین نیز به علت شدت بارش باران و وقوع سیلاب در بخش لاریجان باعث ریزش سنگ و انباشت گل ولای در ۳ منطقه از مسیر جاده هراز شده بود و تا ۳ روز این جاده بسته بود.

حدود ۱۰۱ کیلومتر از جاده ارتباطی هراز از آمل تا محدوده استان تهران، در حوزه استحفاظی مازندران واقع شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :