آخرین عناوین

يکشنبه 18 فروردين 1398-9:25 کد خبر:66726

انتقاد دهیار دارابکلا:

مسیر سورک به دارابکلا سه سال معطل خط‌کشی است/ جاده‌ای دوبانده با عدم روشنایی و شانه خاکی

دهیار روستای دارابکلا شهرستان میاندورود گفت: سه سال است که برای خط‌کشی مسیر سورک به دارابکلا با مسئولان اداره راه رایزنی کردیم اما تاثیری نداشت .


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، محمد دباغیان اظهار کرد: جاده سورک مرکز شهرستان میاندورود به دارابکلا به طول پنج کیلومتر از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.

وی بیان کرد:این جاده دو بانده بوده وهیچ‌گونه روشنایی نیز ندارد و خط‌کشی آن نیز تقریبا محو شده است و شانه خاکی هم ندارد.

دهیار دارابکلا، خاطرنشان کرد:سه سال است که برای خط‌کشی این مسیر با مسئولان اداره راه رایزنی کردیم اما تاثیری نداشت و نبود اعتبار را دلیلی برای انجام ندادن خط‌کشی این مسیر اعلام کردند.

دباغیان تاکید کرد: در شب که جاده روشنایی ندارد این خط‌ها می‌تواند به رانندگان کمک کند که در حال حاضر به‌دلیل نامشخص بودن و همچنین جاده دو بانده مسیر، خطرات زیادی برای رانندگان و افراد ناشناس جاده دارد به‌خصوص زمانی که هوا بارانی باشد.

وی با بیان اینکه این جاده چند پیچ خطرناک دارد و برای اصلاح آن باید اقدام شود، افزود: چندین سال است که درخواست و پیگیری کردم که این مسیر تعریض شود اما هنوز جواب مناسبی به ما داده نشد.

دباغیان گفت: این جاده محل عبور و مرور 9 روستا است و همچنین به‌دلیل داشتن جنگل زیبا، محل رفت و آمد مسافران زیادی است به‌خصوص در زمان تعطیلات و اعیاد که روزانه چند هزار دستگاه خودرو از این مسیر عبور می‌کنند به همین دلیل نیاز به توجه جدی مسئولان دارد تا از وقوع حوادث جلوگیری شود.

دهیار دارابکلا در پایان گفت:جاده داخل روستا را با کمک شورا و مردم و دهیاری توانستیم تعریض کنیم و نقاطی که نیاز به دیواره، پل و کانال بود انجام شد و این روند همچنان ادامه دارد تا مردم و مسافران به راحتی بتوانند از داخل روستا عبور کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :