آخرین عناوین

دوشنبه 26 فروردين 1398-16:16 کد خبر:66827

با ابلاغ شهردار ساری انجام شد:

انتصاب معاون جدید فنی عمرانی شهرداری ساری

شهردار ساری  طی حکمی ، معاون جدید فنی عمرانی شهرداری ساری را منصوب کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، صبح دوشنبه 26 فروردین ماه طی جلسه ای که با حضور طاهری و فرزانه معاونان شهردار ساری ، شهرداران مناطق سه گانه ، محمدی کیادهی مشاور امور شورا شهردار مرکز استان ، سید کمال آقامیری مشاور اجرایی شهردار و  مدیران مجموعه شهرداری ساری در دفتر معاونت فنی عمرانی برگزار شد ، امید ذاکری با ابلاغ مهدی عبوری شهردار ساری به سمت معاون فنی عمرانی شهرداری مرکز استان منصوب شد.

در این جلسه فرزانه معاون شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری در سخنانی با قدردانی از تلاش های عباس رشیدی معاون سابق فنی عمرانی شهرداری در زمان تصدی این معاونت اظهار داشت: در حوزه معاونت فنی و عمرانی ، رشیدی ظرفیت بسیار مطلوبی داشته و وی از این توانمندی برای اجرای پروژه های عمرانی مدیریت شهری خصوصاً زیربنایی مانند احداث کانال هدایت آب های سطحی  استفاده کرد.

فرزانه افزود: فعالیت های فنی و عمرانی که در دوران معاونت عباس رشیدی و تحت مدیریت شهری مهدی عبوری شهردار ساری انجام شده است الگوی مناسبی برای سایر شهرها خواهد بود.

معاون شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری در پایان با اشاره به توانمندی امید ذاکری معاون جدید فنی و عمرانی شهرداری مرکز استان خاطر نشان کرد: رویکرد شهروند محوری و تخصص محوری سرلوحه فعالیت های معاونت فنی و عمرانی قرار گیرد.

در ادامه این جلسه محمدی کیادهی مشاور شهردار ساری نیز با قدردانی از اقداماتی که در دوران معاونت عباس رشیدی اجرایی شده است گفت: رشیدی کارنامه موفقی در زمینه احداث کانال هدایت آب های سطحی داشته است و خدمات وی در زمان مسئولیت معاونت فنی و عمرانی شهرداری به یادگار خواهد ماند.

محمدی کیادهی افزود: امید ذاکری نیز از نیروهای با سابقه شهرداری بوده و انتصاب ایشان از سوی شهردار ساری به عنوان معاون جدید فنی و عمرانی مسیر توسعه عمرانی را هموارتر خواهد کرد.

در این جلسه عباس رشیدی معاون سابق فنی عمرانی شهرداری ساری با قدردانی از حمایت های مهدی عبوری شهردار مرکز استان از فعالیت های این معاونت در زمان تصدی مسئولیت خود گفت: از همراهی شهروندان و مجموعه شهرداری ساری و حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر تشکر کرده و امیدوارم در حوزه خدمتی جدید نیز خدمتگزار خوبی برای مردم باشم.

امید ذاکری معاون جدید فنی و عمرانی شهرداری ساری با قدردانی از پشتیبانی مهدی عبوری شهردار ساری اظهار داشت: امیدوارم بتوانم با همراهی شهروندان و همکاری مجموعه معاونت فنی و عمرانی و در جهت پیشبرد اهداف عالیه مدیریت شهری و توسعه مرکز استان گام بردارم.

در ادامه نیز حاضرین در جلسه از خدمات و تلاش های عباس رشیدی در زمان تصدی معاونت فنی و عمرانی شهرداری ساری قدردانی کردند.

شایان ذکر است با اهدا لوح تقدیر از خدمات عباس رشیدی معاون سابق فنی و عمرانی شهرداری مرکز استان قدردانی شد.

گفتنی است، امید ذاکری ، معاونت شهرداری منطقه دو ، شهردار مناطق یک و دو را نیز در کارنامه فعالیت های خود دارد و عباس رشیدی با پایان دوران ماموریت خود به اداره کل راه و شهرسازی مازندران بازگشت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :