آخرین عناوین

يکشنبه 15 ارديبهشت 1398-11:45 کد خبر:67243

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اعلام کرد:

خاموشی برق در غرب مازندران به صفر خواهد رسید

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران میزان پیک مصرف برق را ۷۰۴ مگاوات بیان کرد و گفت: امسال خاموشی برق نخواهیم داشت و به صفر خواهد رسید.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، کیوان فرح زاد در حاشیه بازدید از طرح‌های برق تنکابن با تقدیر از همکاری و تعامل فرماندار تنکابن در اجرای پروژه‌های برق میزان پیک برق استان را ۷۰۴ مگاوات اعلام کرد و گفت: این میزان در تنکابن و شهرستان وابسته ۱۳۴ مگاوات است.

وی با اشاره به وجود چهار پست ۱۶۳ کیلوولت در تنکابن ادامه داد: یک پست ۲۳۰ کیلوولت در سال قبل با حمایت‌های فرماندار، نماینده و استاندار اجرا شده است.

وی همچنین به وجود نیروگاه برق در غرب مازندران و دو پست ۲۳۰ اظهار داشت: سرمایه گذاری خوبی در حوزه صنعت برق در غرب استان صورت گرفته است.

فرح زاد با بیان اینکه مطالبات و گردش مالی نیروگاه نوشهر شش میلیون یورو است تصریح کرد: برای وارد مدار کردن نیروگاه ۳۰۰ مگاواتی باید هزینه‌های هنگفتی از سوی دولت صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به گران بودن هزینه تولید انرژی یادآور شد: در درجه اول قیمت تولید و مصرف انرژی در کشور متناسب نیست.

وی با اشاره به مسائل فراروی صنعت برق در غرب استان گفت: قرار ما بر این است که در سال جاری خاموشی برق نداشته باشیم اما شرط آن مدیریت صحبح مصرف برق و انرژی است است.

فرح زاد با اظهار اینکه در حوزه تأمین منابع نیروگاه‌ها با مسائلی مواجه هستیم خواستار اعمال مدیریت مصرف برق در منطقه شد و گفت: ادارات منطقه نیز باید مدیریت مصرف برق را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :