آخرین عناوین

شنبه 21 ارديبهشت 1398-12:10 کد خبر:67361

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران خبر داد:

تداوم رگبار و رعد و برق‌های پراکنده در آسمان مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: بعد از ظهر روز گذشته شاهد رگبار و رعد وبرق‌، وزش باد و روند کاهش دما بودیم که این وضعیت طی روزهای پیش‌رو ادامه خواهد داشت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل ازفارس، احمد اسدی اظهار کرد:از بعد ازظهر روز گذشته با نفوذ موج ناپایدار شاهد رگبار و رعدوبرق‌، وزش باد و روند کاهش دما در آسمان مازندران بودیم که بیشترین بارش از کجور با 13 و آلاشت، سیاه‌بیشه، نوشهر و بلده با هفت میلی‌متر گزارش شده است.

وی افزود: از لحاظ دمایی نیز از روز گذشته کاهش دما را در آسمان مازندران داشتیم به‌طوری‌که بیشینه دمای هوا مربوط به گلوگاه با 31 درجه و کمینه دمای هوا مربوط به بلده با پنج درجه سانتی‌گراد بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد:همچنین طی این مدت بیشترین سرعت وزش باد نیز مربوط به آمل حدود 68 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.

اسدی تصریح کرد:براساس نقشه‌های هواشناسی برای روزهای پیش‌رو انتظار داریم به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب شاهد رگبار و رعدوبرق‌های پراکنده در آسمان مازندران باشیم که شرایط بارش در اواسط هفته جاری به‌ویژه در ارتفاعات مازندران بیشتر خواهد بود.

وی بیان کرد: براساس تجزیه تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، پایان هفته جاری نیز جو پایداری در آسمان مازندران حاکم خواهد شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران  در پایان گفت: دریای مازندران طی 24 ساعت آینده به‌صورت نسبتا مواج پیش‌بینی می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :