آخرین عناوین

شنبه 4 خرداد 1398-13:28 کد خبر:67507

وعده‌های بی‌سرانجام در جاده گهرباران همچنان ادامه دارد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: نواقص جاده‌ای در محور گهرباران زیاد است و نقاط حادثه‌خیز زیادی دارد که باید برطرف شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، تراژدی غم‌انگیز مرگ در جاده گهرباران درحالی ادامه دارد که باوجود وعده‌ها هنوز اقدام عملیاتی برای حل مشکلات این جاده صورت نگرفت.

تعریض جاده مرگ‌بار گهربار چند سالی است که آغار شد اما اجرای غیراصولی آن نه‌تنها مشکلات را حل نکرد بلکه موجب شد هر هفته شاهد حوادث ناگواری در این منطقه باشیم.

درحال حاضر این محور جزو حادثه‌خیزترین محورهای مازندران و حتی کشور به‌شمار می‌رود که افزایش شمار تصادفات موجب شده اهالی چندین بار اقدام به انسداد جاده کنند چراکه تعداد تصادفات هر روز در حال افزایش است.

تاکنون در این محور خطرات تلخی برای شهروندان به‌ویژه مردم منطقه رقم خورده که بهتر است مسئولان به‌جای دادن وعده‌ها فکری به حال این جاده کنند چراکه تابستان در راه است و از هم‌اکنون دل مردم منطقه لرزیده است.

رئیس پلیس راه مازندران اظهار کرد: نواقص جاده‌ای در محور گهرباران زیاد است و نقاط حادثه‌خیز زیادی دارد که باید برطرف شود.

علیرضا قدمی با بیان اینکه دائماً شاهد تصادف در این محور هستیم، افزود: هفته گذشته شاهد تصادف بودیم که منجر به فوت ۴ نفر شد و دلیل آن هم ناتوانی راننده و نقص راه بوده است.

وی با اشاره به اختلاف سطح تقاطع این محور اضافه کرد: در بخش‌هایی از این محور تعریض صورت گرفته و باید جداسازی اتفاق بیفتد.

براساس این گزارش، درحال حاضر مردم منطقه باوجود از دست دادن عزیزان‌شان باز هم به تلاش‌های مسئولان امید دارند که برای همیشه به مرگ‌های تلخ در این محور پایان داده شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :