آخرین عناوین

شنبه 18 خرداد 1398-16:22 کد خبر:67589

رئیس اورژانس مازندران اعلام کرد:

روزهای پُرکار اورژانس مازندران در تعطیلات اخیر

رئیس اورژانس مازندران گفت: پرسنل اورژانس مازندران در این مدت ۸۷۵ مأموریت تصادفی انجام دادند که از این تعداد ۶۱۹ مصدوم به دلیل شدت جراحت به بیمارستان‌ها اعزام شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،یحیی صالح طبری اظهار کرد: پرسنل اورژانس مازندران در این مدت ۸۷۵ مأموریت تصادفی انجام دادند که از این تعداد ۶۱۹ مصدوم به دلیل شدت جراحت به بیمارستان‌ها اعزام شدند و ۲۵ نفر دیگر نیز در محل حادثه کارهای درمانی آنها انجام شد.

وی با اعلام اینکه اوژانس مازندران در این مدت ۲۱ مأموریت ویژه تصادفی انجام داد، افزود: در این حوادث ۱۴۴ نفر مصدوم شده بودند؛ مأموریت ویژه تصادفی به ماموریت‌هایی اطلاق می‌گردد که در آن حادثه رانندگی تعداد مصدومان آن پنج نفر به بالاتر باشد.

رئیس اورژانس مازندران، تعداد مأموریت‌های غیرتصادفی در این تعطیلات را یک‌هزار و ۸۲۳ مورد اعلام کرد و گفت: در این مأموریت‌ها ۸۳۸ بیمار از طریق اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

صالح طبری با اشاره به اینکه بیماری‌های قلبی و تنفسی بیشترین آمار مربوط به مأموریت‌های غیر تصادفی مازندران در این مدت بوده است، اضافه کرد: هر روز یک پرواز بالگرد اورژانس انجام شد.

وی با اشاره به حجم بالای تردد در جاده‌های مازندران و ترافیک در مسیرهای منتهی به استان، گفت این مساله باعث شد تا در برخی مواقع بالگرد اورژانس به پرواز درآید تا خدماتدهی در اسرع وقت به مصدومان انجام شود.

رئیس اورژانس مازندران یادآور شد: در این مدت چهار سورتی پرواز بالگرد اورژانس انجام شد و ۹ بیمار که بیشترشان مصدومان تصادفات جاده‌ای بودند از این طریق به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: هوای آفتابی و دریای آرام باعث شد تا در تعطیلات چهار روزه اخیر، تعداد زیادی از هموطنان به مازندران سفر کنند به طوری که در این مدت علاوه بر حجم بالای ترافیک در جاده‌ها، حتی خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به شهرها از جمله شهرهای ساحلی نیز با ترافیک پرحجم و سنگین مواجه شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :