آخرین عناوین

پنجشنبه 20 تير 1398-10:32 کد خبر:67843

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد:

دستگیری ۱۲۰ سرشاخه اصلی یک شرکت هرمی در ساری

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری ۱۲۰ عضو یک شرکت هرمی از ۷ استان کشور در ساری، خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی کسب خبری از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر فعالیت و عضو گیری یک شرکت هرمی با عنوان "تلفیق مینا و هنر"، با وعده ایجاد اشتغال برای جوانان در بخش صنایع دستی و احتمال حضور اعضای این شرکت در استان مازندران، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)، ۱۲۰ نفر از اعضای این شرکت هرمی که از ۷ استان کشور در یکی از هتل های ساری تجمع کرده بودند، را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف یک دستگاه لپ تاپ و جزوات آموزشی در بازدید از محل اسکان این افراد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

میرفیضی با اشاره به تاثیر منفی فعالیت اینگونه شرکت ها در نظام اقتصادی و اجتماعی کشور، اذعان داشت: شیادان فعال در دسیسه‌های هرمی، با استفاده از شیوه‌های روان‌شناسی، افراد را به عضو شدن در زیرگروه‌های خود ترغیب می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران وعده اشتغال و سرمایه‌گذاری با سود بالا را مهمترین شگرد شرکت‌های هرمی برشمرد و از مردم خواست: از هرگونه فعالیت اقتصادی که متولیان آن ادعای درآمدی غیرعادی، به‌ ویژه در مدت زمان کوتاهی را دارند، دوری کرده و ضمن تامل در انجام معاملات وسوسه‌انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :