آخرین عناوین

دوشنبه 24 تير 1398-19:58 کد خبر:67905

عضو شورای شهر ساری اعلام کرد:

توقف فرزانه در ایستگاه سرپرستی شهرداری ساری/ برگزاری جلسه انتخاب شهردار در دستور کار شورا

عضو شورای شهر ساری گفت: عبدالحمید فرزانه تا انتخاب شهردار جدید به عنوان سرپرست در شهرداری ساری مشغول فعالیت است و اعضای شورا اصرار بر رای خویش نداشتند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، سعید نجاریان در ارتباط با جلسه شورای شهر ساری برای تعیین تکلیف وضعیت شهردار ساری، اظهار کرد: اعضای شورای شهر اصرار بر رای خویش نداشتند.

وی با اعلام اینکه تصمیم گرفته شد که فرزانه به فعالیتش به عنوان سرپرست شهرداری ادامه بدهد، تصریح کرد: برای انتخاب شهردار جدید اعضای شورا هفته آینده تصمیم‌گیری می‌کنند.

عضو شورای  شهر ساری در پاسخ به این سؤوال که آیا در این جلسه مطرح شده است که هر یک از اعضای شورا یک فرد را برای تصدی‌گری شهرداری معرفی کنند، افزود: شهر نیاز به شهردار دارد و این روند عادی و طبیعی است.

وی در پاسخ به این سؤوال که آیا احتمال دارد پروسه انتخاب شهردار ساری طولانی شود، گفت: خیر، جلسه بعدی شورا برای انتخاب شهردار شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

نجاریان درباره دلیل عدم تایید فرزانه صحبتی به میان نیاورد و اعلام کرد: این موضوع در اختیار وزارت کشور است، فقط به ما نامه زدند که شما مجددا یک نفر دیگر را به‌عنوان شهردار معرفی کنید.

 عضو شورای شهر ساری در پاسخ به این سؤال که آیا خودتان گزینه‌ای برای معرفی شهرداری دارید، پاسخ داد: خیر.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا خودتان هم جز گزینه‌های شهرداری ساری بودید، گفت: خیر بنده هیچ وقت در این ارتباط ورود پیدا نکردم.

نجاریان درباره اینکه آیا ممکن است از بین اعضای شورای شهر فردی به عنوان شهردار انتخاب شود، ترجیح داد این‌طور پاسخ دهد که هنوز چیزی معلوم نیست.

دریافت استعلامات لازم از مراجع دارای صلاحیت نخستین اقدامی است که ظاهرا در پروسه انتخاب شهردار ساری دقت لازم انجام نشده و مدتی است که وقت و انرژی اعضای شورای به جای رسیدگی به رفع مشکلات انبوه در شهر ساری باشد صرف بگو مگوهای انتخاب شهردار شده  و ممکن است تا هفته‌ها و یا ماه ها هم ادامه داشته باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :