آخرین عناوین

شنبه 12 مرداد 1398-20:58 کد خبر:67972

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اعلام کرد:

استقرار هوایی خنک در اواسط تابستان مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: یک‌شنبه تا دوشنبه با تضعیف جریانات شمالی انتظار داریم به‌طور موقت از میزان ناپایداری و ابرناکی آسمان کاسته شود و به‌ویژه روز دوشنبه شاهد افزایش نسبی دما باشیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، احمد اسدی اظهار کرد: این روزها باتوجه به استقرار جریانات شمالی روی منطقه شاهد آسمانی نیمه‌ابری تا ابری و در برخی ساعات شاهد بارش‌های پراکنده به‌ویژه در کوهپایه‌ها و دامنه‌ها هستیم.

وی افزود: بیشترین بارش نیز طی 24 ساعت گذشته از بورخانی سوادکوه و جوربند نور هشت، داراب‌کلای ساری هفت، سوخته‌سرای سوادکوه پنج، تاکام ساری چهار و کیاسر و پل‌سفید به میزان دو میلی‌متر گزارش شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: بیشینه دمای هوا نیز طی 24 ساعت گذشته از گلوگاه با 34 درجه و کمینه دما نیز از سیاه‌بیشه با 15 درجه گزارش شده است.

اسدی بیان کرد: امروز نیز به‌دلیل استقرار جریانات شمالی کماکان انتظار داریم در برخی مناطق به‌ویژه کوهپایه‌ها شاهد بارش‌های پراکنده باشیم.

وی تصریح کرد: از فردا یک‌شنبه تا دوشنبه با تضعیف جریانات شمالی انتظار داریم به‌طور موقت از میزان ناپایداری و ابرناکی آسمان کاسته شود و به‌ویژه روز دوشنبه شاهد افزایش نسبی دما باشیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: مجددا از دوشنبه تا پایان هفته جاری به‌دلیل شکل‌گیری جریانات شمالی و عبور متناوب امواج تراز میانی انتظار داریم شاهد آسمانی نیمه‌ابری تا ابری همراه با کاهش نسبی دما، بارش‌های پراکنده و گاهش همراه با وزش باد باشیم.

اسدی در پایان گفت: وضعیت دریای مازندران امروز و فردا به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :