آخرین عناوین

سه شنبه 15 مرداد 1398-20:8 کد خبر:67996

مدیرکل فرودگاه های استان مازندران اعلام کرد:

اجرای طرح جامع فرودگاه ساری لنگ تملک ۱۵ هکتار

مدیرکل فرودگاه های استان مازندران با اشاره به تصویب اجرای طرح جامع فرودگاه بین‌المللی ساری گفت: اجرای این طرح توسعه‌ای به دلیل مشکلات در تملک اراضی ۱۵ هکتار اطراف فرودگاه معطل مانده‌است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی فرودگاه های استان مازندران ، سعدالله وطن خواه اظهار داشت: پس از هشت سال وقفه در تصویب طرح جامع فرودگاه ساری ، این طرح بهمن ماه سال گذشته توانست مصوبه هیات مدیره فرودگاههای کشور را کسب بکند .

وی ادامه داد: با تهیه این طرح افق ایجاد زیرساخت ها تا سال ۱۴۱۵ تامین شده و اجرا می شود .

به گفته مدیرکل فرودگاه های استان مازندران برای اجرای این طرح که شامل توسعه فضای فرودگاه برای فراهم کردن زمینه استقرار تجهیزات ناوبری می شود تملک اراضی اطراف نیاز است .

وی گفت: با توجه به قرارداشتن منازل و اراضی مردم در اطراف فرودگاه خرید و تملک آنها با عدم همراهی‌ها مواجه است که این کار در روند اجرای طرح تاثیر گذاشته است.

وطن خواه افزود: ۱۱۰ قطعه زمین و منزل افراد به وسعت ۱۵ هکتار در مسیر اجرای طرح جامع فرودگاه باید خریداری و تملک شود .

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت و اهمیت این طرح ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تملک این اراضی از سوی فرودگاههای کشور تامین و تخصیص یافته است.

 فرودگاه بین المللی ساری یکی از ۳ فرودگاه مازندران است که به شهرهای مختلف کشور از جمله تهران ، مشهد ، شیراز ، بندرعباس و نیز عتبات عالیات پرواز دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :