آخرین عناوین

چهارشنبه 16 مرداد 1398-19:5 کد خبر:68006

مسئول واحد اجرائيات منطقه یک اعلام کرد:

اقدامات پیشگیرانه درجهت کاهش تخلفات ساختمانی

مسئول واحد اجرائيات شهرداری منطقه یک گفت : يكي از واحدهاي نظارتی و درآمدي منطقه، واحد اجرائيات مي باشد كه مهمترين وظيفه آن پيگيري اخطاريه ها و اجراي قانون براي متخلفين ساختماني و وصول مطالبات در سطح منطقه مي باشد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ساری، یاسر محمدی زاده مسئول واحد اجرائيات با بيان اينكه اين واحد در شهرداری ها جهت بستر سازی و تسهیل در امور مرتبط با تخلفات ساختمانی وآراء کمیسیون ماده صد شهرداری ضمن ایجاد هماهنگی درون سازمانی وبرون سازمانی به منظور دستیابی به اهداف شهرداری در امر اجرائیات است گفت:يكي از واحدهاي نظارتی و درآمدي منطقه، واحد اجرائيات مي باشد كه مهمترين وظيفه آن پيگيري اخطاريه ها و اجراي قانون براي متخلفين ساختماني و وصول مطالبات در سطح منطقه مي باشد.

 

وي مهمترين وظايف واحد اجرائيات را ابلاغ آرا و اطلاع رساني، اجراي ضوابط قانوني، صدور اخطاريه، رسیدگی به پرونده های مطالباتی همچنين نظارت مستمر با اكيپ هایي از كارشناسان متخصص و مجرب در سطح منطقه كه باعث كاهش تخلفات مي شود، اشاره كرد.

رئیس اداره اجرائیات منطقه با اشاره به گزارش عملکرد 4 ماهه این واحد گفت:تعطیلی بیش از 150 مورد کارگاه های ساختمانی و بیش از 1000 مرتبه مراجعه حضوری به درب منازل و پیگیری بیش از 270مورد پرونده اقساطی و مکاتبات با ارگانهایی نظیر اداره برق ، اداره ثبت وغیره همچنین استقرار نیوجرسی ، قطع برق و پلمپ مقابل سازه های تجاری بدهکار طبق دستورات 25 مورد بوده که منتج به وصول مطالبات شد.

اين مقام مسئول در خصوص روند قانوني رسيدگي به پرونده ها در اين واحد اشاره کرد و افزود: پرونده کلیه مالکین پس از تکمیل ، جهت اجرای قوانین به کمیسیون ماده صد ارجاع داده می شوند و طی اخطاریه‌ های ابلاغی در صورت عدم مراجعه و تعیین تکلیف، در کمیسیون ماده 77 اقدامات قانونی صورت خواهد گرفت .

محمدی زاده در پایان با بیان اینکه کسب درآمدهای حاصله در جهت رفاه و آسایش شهروندان هزینه می گردد گفت:رضایت مردم شرط اول خدمات رسانی است و ماتمام تلاش خود را در جهت خدمات دهی هرچه بیشتر به شهروندان خواهیم نمود .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :