آخرین عناوین

چهارشنبه 16 مرداد 1398-23:5 کد خبر:68014

مدیرکل فرودگاه های مازندران خبر داد :

رشد 14 درصدی پروازهای فرودگاه های مازندران

مدیرکل فرودگاه های مازندران از رشد 14 درصدی آمار نشست و برخاست پروازهای فرودگاه های استان مازندران در چهارماهه اول سال جاری خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های مازندران، وطن خواه مدیرکل فرودگاه های استان اظهار داشت: در بازه زمانی چهارماهه ابتدای سال 98 تعداد 1783 پرواز مسافری وبیش از۱۸۰۰پروازآموزشی ،تفزیحی در فرودگاه های استان انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 14 درصدی را نشان می دهد.

وطن خواه همچنین به تعداد مسافر اعزام و پذیرش شده اشاره کرد و گفت: در طول این مدت تعداد 148952 نفر از فرودگاه های مازندران سفر کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ازرشد4 درصدی برخورداراست.

مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به افزایش پرواز در مسیر تبریز و اصفهان در سال جدید اظهار داشت: با پیگیری های بعمل آمده در حال حاضر از فرودگاه بین المللی ساری به مقصد 9 شهر کشور مسیر پروازی دایر است که ان شالله امیدواریم تا پایان سال جاری حداقل یک مسیر جدید پروازی نیز افزوده شود .

وطن خواه همچنین به پروژه های در دست اجرای فرودگاههای استان اشاره کرد و گفت : در حال حاضر پروژه های مختلف عمرانی از جمله حصار و دیوار کشی پیرامونی فرودگاه ساری ، اجرای طرح زهکشی و فاضلاب و تصفیه خانه مرکزی ، تملک اراضی فاز 2 واحداث انبار مرکزی در فرودگاه ساری و توسعه ترمینال فرودگاه نوشهر و همچنین مقاوم سازی سطوح پروازی و آزاد سازی حریم پروازی فرودگاه رامسر در دست اجراست که این پروژه ها بالغ بر 140 میلیارد تومان اعتباررا به خود اختصاص داده که تمامی آنها از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تامین و تخصیص یافته است .

مدیرکل فرودگاه های استان اضافه کرد: با برنامه ها و اقداماتی که در دست اجرا داریم امیدواریم ظرف شش ماه آینده شاهد تحولات شگرفی در حوزه فرودگاه های استان از جمله بهره برداری از سامانه کمک ناوبری ILS فرودگاه ساری ، تملک و حصار کشی اراضی پیرامونی فرودگاه ساری و بهره برداری از توسعه ترمینال فرودگاه نوشهر وبهره برداری ازباند جدید فرودگاه رامسر و توسعه پروازهای آن فرودگاه باشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :