آخرین عناوین

شنبه 30 شهريور 1398-21:37 کد خبر:69251

در نماینده ولی فقیه در استان با شهردار ساری مطرح شد:

وفاق و همدلی رمز موفقیت و پیشرفت

در نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به لزوم همدلی و تعامل میان مسئولان و آرزوی موفقیت برای شهردار جدید گفت: صداقت، دیانت، همدلی و وفاق سرلوحه فعالیت های تیم مدیریت شهری قرار گیرد .


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار مرکز استان به همراه شمشیربند رییس شورای اسلامی شهر با حضور در بیت حضرت آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان با وی دیدار کردند.

در این دیدار حضرت آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در مازندران طی سخنانی ،بر تعامل و همدلی میان مسئولان تاکید کرده و اظهار داشت: مشورت، وفاق و همدلی در مجموعه شهرداری ساری و حرکت در مسیر کسب رضایتمندی شهروندان سرلوحه فعالیت های مجموعه شهرداری قرار گیرد.

وی افزود: آنچه خواست خداوند است را انجام دهید تا در مسیر خدمتگذاری به مردم موفق باشید.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: من از سوابق و تجربیات آقای رجبی شناخت کامل دارم و امیدوارم در راه خدمت به مردم توفیق روز افزون داشته باشد.

حضرت آیت الله طبرسی ادامه داد:مردم از سیاست بازی خسته شده اند و با وحدت، همدلی و همگرایی در میان اعضای شورای اسلامی شهر و پرهیز از اختلاف و کار در جهت رضای خداوند متعال، ساری به جایگاه واقعی خود دست خواهد یافت.

در این دیدار سردار شمشیربند رییس شورای اسلامی شهر ساری نیز با قدردانی از رهنودهای حضرت آیت الله طبرسی، گفت: شما همواره پشتیبان مدیریت شهری بوده اید و امیدوارم با حمایت ها و استفاده از رهنودهای حضرتعالی، خدمتگذار بهتری برای شهروندان و شهر ساری باشیم.

رجبی شهردار ساری نیز در این دیدار از پشتیبانی های نماینده ولی فقیه قدردانی کرده و اظهارداشت:امیدوارم با همدلی، همسویی و وحدت و با استفاده از رهنودهای حضرت ایت الله طبرسی، خدماتی بهتر و شایسته تر به شهروندان ارائه کنیم.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :