آخرین عناوین

يکشنبه 31 شهريور 1398-19:9 کد خبر:69259

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد:

کشف 2 تن مواد مخدر در سال جاری/ کنترل نامحسوس مدارس مازندران تا شعاع 250 متری

فرمانده انتظامی مازندران گفت: نظارت نامحسوس مدارس و مراکز آموزشی از حیث کنترل فعالیت فروشندگان مواد مخدر تا پایان سال تحصیلی استمرار دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید محمود میرفیضی در رزمایش زنگ نشاط که با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، آموزش و پرورش، بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ساری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اطلاعاتی که نسبت به فعالیت خرده فروشان مواد مخدر در اختیار داریم از ابتدای سال تحصیلی مدارس مورد هدف تا شعاع 250 متری تحت کنترل نامحسوس قرار می‌گیرند.

او با اشاره به اینکه نظارت نامحسوس مدارس و مراکز آموزشی از حیث کنترل فعالیت فروشندگان مواد مخدر تا پایان سال تحصیلی استمرار دارد، افزود: هدف ما از اجرای این طرح کاهش دغدغه خانواده‌ها از آسیب‌های اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر در بین جوانان است.

فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: در حال حاضر 150 هزار دانشجو، 530 هزار دانش‌اموز در بیش از چهار هزار و 200 واحد آموزشی مازندران تحصیل می‌کنند که در اجرای این طرح نظارتی نیازمند مشارکت خانواده‌ها و مسئولان هستیم.

این مسئول با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 2 تن انواع مواد مخدر کشف شد، گفت: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل 12 درصد رشد داشت.

میرفیضی از رشد 26 درصدی عملکرد پلیس مواد مخدر در دستگیری معتادین متجاهر در سال جاری خبرداد و افزود: دستگاه قضایی و شورای همانگی مبارزه با موا مخدر در نگهداری این معتادین همکاری خوبی در استان دارند.

قابل ذکر است مطرح شود؛ در این رزمایش خودروهای یگان‌های مختلف نیروی انتظامی از جمله پلیس مواد مخدر، یگان ویژه، پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه، هلال احمر و واحد اورژانس اجتماعی بهزیستی به حرکت در آمدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :