آخرین عناوین

پنجشنبه 2 آبان 1398-16:1 کد خبر:69465

شهردار ساری دست همکاری به سوی شهروندان و مسئولین دراز کرد:

شهری در حد و نام مردم ساری خواهیم ساخت

شهردار ساری در جلسه شورای اداری شهرستان ساری گفت: با همکاری و تعامل تمامی دستگاه ها و نهادهای مرکز استان می توان شهری در شان و جایگاه مردم ساری ساخت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار مرکز استان صبح امروز پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ساری با بیان اینکه اجرای پروژه های عمرانی اولویت شهرداری است، اظهار داشت:اهميت دادن به شهروندان از عناصر اصلی شهر است و مرتفع کردن مشکلات مردم نیز از رویکردهای مهم شهرداری ساری است.

وی افزود: با همکاری و تعامل تمامی دستگاه ها و نهادهای مرکز استان می توان شهری را ساخت که در شان مردم ساری باشد.

شهردار مرکز استان با بیان اینکه تلاش ما ارائه خدمات  شایسته و در شان شهروندان ساری است، گفت: تمامی مشکلات را می توان در چارچوب اداری و تعامل نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مدیران شهرستانی مرتفع کرد.

وی با اشاره به پیشینه و فرهنگ شهرساری، ایجاد چهره و نمادی زیبا در شان این این شهر که برگرفته از هویت اسلامی و ایرانی باشد را در جای جای معابر و خیابان ها لازم و ضروری دانست.

رجبی تاکید کرد: با همت و اراده ای که در شهرداری ساری وجود دارد شهری را در شان و حد و نام مردم ساری خواهیم ساخت.

شهردار ساری خواهان همکاری دستگاه های دیگر در پیشبرد اهداف شهرداری ساری در جهت خدمات رسانی بهینه برای مردم مرکز استان شد و تاکید کرد: درب شهرداری ساری به روی سازمان ها، نهادها و شهروندان باز است و از هرگونه کمکی که در راستای توسعه شهر باشد بهره گیری می کنیم.

عباسعلی رضایی فرماندار شهرستان ساری در این جلسه به پروژه زباله سوز مرکز استان اشاره کرد و بیان داشت: اینکه هم اکنون بخشی از بودجه ساخت این پروژه تامین شده است خواستار مدیریت و اراده قوی برای ساخت ابنیه و جانمایی تجهیزات در این پروژه مهم هستیم .

وی افزود: عباس رجبی با داشتن سابقه مدیریت در سازمان ها و مناطق شهرداری، مدیری باتجربه و بدون حاشیه است که بدون تردید وجود ایشان در جایگاه شهردار مرکز استان، ساری را در مسیر آبادانی و پیشرفت قرار خواهد داد.

علی اصغر یوسف نژاد عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور عباس رجبی شهردار ساری و عباسعلی رضایی فرماندار شهرستان می توان با تعامل و همکاری این دو مدیر ساعی اقدامات شایسته ای را برای شهروندان مرکز استان انجام داد چرا که اعتقادم بر این است خدمت به مردم؛ بالاترین خدمت است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :