آخرین عناوین

دوشنبه 13 آبان 1398-9:48 کد خبر:69546

برتری دانشگاه علوم پزشکی مازندران به عنوان دستگاه فعال در عرصه پدافند غیرعامل

در همایش تجلیل از فعالان عرصه پدافند غیرعامل مازندران ، دانشگاه علوم پزشکی مازندران به عنوان دستگاه برتر فعال در عرصه پدافند غیرعامل استان انتخاب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ،در همایش تجلیل از فعالان عرصه پدافند غیرعامل مازندران کارگروه بهداشت، سلامت و بیولوژيک در پدافند غيرعامل استان به عنوان يکي از کارگروه هاي برتر انتخاب شد.

در همایش سراسری تجلیل از فعالان عرصه پدافند غیرعامل که با حضور معاون سياسي امنيتي استاندارمازندران ، معاون سازمان پدافند غيرعامل کشور و جمعي از مسئولين استاني و شهرستاني در تالار همايش هلال احمر استان برگزار شد حسين رنجبران جانشين رئيس دانشگاه علوم پزشکي مازندران به عنوان يكي از سخنرانان اين همايش طي سخناني ضمن تبيين مخاطرات و تهديدات حوزه سلامت به ارائه راهبردهاي  پدافند غیر عامل و مدیریت بحران در مقابله با این تهدیدات پرداختند.

در این همایش کارگروه بهداشت، سلامت و بیولوژیک در پدافند غيرعامل که همواره به عنوان يکي از كارگروه هاي فعال استاني بوده براي هشتمين سال متوالي به عنوان يكي از برترين كارگروه هاي استاني شناخته شد و ازدكتريحيي صالح طبري دبير كارگروه بهداشت، سلامت و بيولوژيك تقدير بعمل آمد.

گفتنی است در حاشیه این همایش نمايشگاه دستاوردهاي پدافند غير عامل مازندران ويژه کارگروه هاي ۱۵ گانه در زمينه سلامت بيولوژيک، گاز، آب، برق، جهاد کشاورزي، راه و شهرسازي و ...در مازندران برپا گرديد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :