آخرین عناوین

سه شنبه 5 آذر 1398-18:26 کد خبر:69652

اولين سورپرايز انتخاباتي مازندران از غرب استان:

احمدی‌لاشکی از نامزدي در انتخابات مجلس انصراف داد

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که قصد ثبت‌نام در انتخابات مجلس یازدهم را ندارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که قصد ثبت‌نام در انتخابات مجلس یازدهم را ندارد.

براساس این گزارش، قاسم احمدی‌لاشکی نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنرانی‌اش در جلسه شورای اداری سه شهرستان حوزه انتخابیه اعلام کرد که قصد ثبت‌نام در انتخابات مجلس یازدهم را ندارد و از حضور در انتخابات مجلس یازدهم انصراف داده است .

با انصراف احمدي لاشكي ، انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه نوشهر ، چالوس و كلاردشت وارد دو قطبي « جاوداني - محسني » مي شود .

به نظر مي رسد اين حوزه انتخابيه كه اولين سورپرايز انتخاباتي مجلس يازدهم در مازندران را از غرب استان با كنارگيري احمدي لاشكي رقم زد با رقابت تنگاتنگ محسني ( برادر انوشيروان محسني نماينده سابق نوشهر و چالوس و استاندار فعلي تهران ) و جاوداني ( مديركل سابق ارشاد مازندران و مديركل فعلي ارشاد استان تهران ) همراه باشد .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :