آخرین عناوین

پنجشنبه 7 آذر 1398-16:0 کد خبر:69667

در پی تصمیمات درست شهردار جوان ساری صورت گرفت:

دستاورد ایفای مسئولیت به مدیران کارآمد/ احیای کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری ساری

یکی از تصمیمات خردمندانه شهردار مرکز استان، واگذاری مسئولیت ها به مدیران جوان و کارآمد این دستگاه اجرایی است که باعث توسعه عمران و آبادانی شهر ساری می شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان عمران، اهمیت خود کفایی؛ افزایش بهره وری و کاهش هزینه های اجرایی در پروژه ها ی عمرانی از جمله سیاستهای ستودنی مدیریت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری محسوب می شود.

براساس این گزارش به دنبال پیاده سازی نظام پالایش با هدف چابک سازی نیروها، شتاب در انجام پروژه های محوله و تعاملات ساختاری با ارگان های ذیربط، مدیریت این سازمان با حمایت های عالمانه شهردار ساری و پیگیری های قابل توجه توانست با خریداری قیر مورد نیاز و احیای کارخانه آسفالت، ضمن احیای منبع مهم درآمدی و سود آوری سازمان، شهرداری ساری را در انجام آسفالت معابر عمومی شهر به خودکفایی برساند.

شایان ذکر است، یکی از تصمیمات خردمندانه رجبی شهردار مرکز استان، واگذاری مسئولیت ها به مدیران جوان و کارآمد این دستگاه اجرایی است که مرتضی بربسته رئیس سازمان عمران توانست با سلسله اقدامات و تلاش بی وقفه، این سازمان را در مسیر احیا و سود آوری قرار دهد.

این گزارش حاکیست، با فعالیت دوباره کارخانه آسفالت سازمان عمران شهروندان ساروی می توانند شاهد افزایش روکش آسفالت محلات باشند که این خبر می تواند پیامی امیدوار کننده برای مردمی باشد که با حضور رجبی، همراهی اعضای شورای شهر و وجود مدیران متخصصی چون بربسته، چشم انتظار توسعه عمران و آبادانی شهر ساری هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :