آخرین عناوین

دوشنبه 11 آذر 1398-17:37 کد خبر:69699

در جلسه بررسی وضعیت اجرای پروژه فاز دوم بوستان ملل تاکید شد:

عزم جدی اعضای شورای اسلامی شهر در اجرای فاز دوم بوستان ملل

در جلسه هماهنگی و بررسی وضعیت پروژه فاز دوم بوستان ملل، نائب رییس شورای اسلامی شهر و عضو شورای شهر بر همدلی و هماهنگی اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری ساری جهت تسریع در اجرای این پروژه تاکید کردند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، جلسه هماهنگی بررسی وضعیت و رفع موانع اجرایی پروژه فاز دوم بوستان ملل با حضور علی اکبر زلیکانی نائب رییس شورای اسلامی شهر ،کوروش یوسفی عضو شورای اسلامی شهر، کریمی معاون فنی و عمرانی، سعیدی رییس اداره فنی و عمرانی، بربسته رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهری و حسین رضوی مسئول تملکات برگزار شد.

*زلیکانی نایب رییس شورای اسلامی شهر ساری:موانع موجود در مسیر پروژه فاز دوم بوستان ملل مرتفع شود

براساس این گزارش، در این جلسه علی اکبر زلیکانی نائب رییس شورای اسلامی شهر با قدردانی از تلاش شبانه روزی مجموعه سازمان عمران و بازآفرینی شهری و با اشاره به پروژه فاز دوم بوستان ملل، اظهار داشت: لازم است با همکاری همه دستگاه های اجرایی مرتبط، موانع احتمالی موجود در مسیر اجرای پروژه لاینینگ فاز دوم بوستان ملل مرتفع شود.

 وی با بیان اینکه سرمایه و درآمد پروژه فاز دو بوستان ملل در خود آن نهفته است، گفت: برنامه زمانبندی اختصاصی جهت تسریع در روند اجرایی کار لاینینگ در اولویت امر قرار بگیرد و انتظار می رود این بخش ازپروژه تا پایان سال به مراحل تکمیلی خود نزدیک شود.

 زلیکانی با تأکید بر توجه به کیفیت انجام پروژه و دقت بالا در اجرا، در  تصریح کرد: بروز رسانی قرارداد کار و تعیین جبهه کاری برای افزایش سرعت در اجرا باید به جد مورد توجه قرار بگیرد.

 نایب رییس شورای اسلامی شهر افزود: هماهنگی و همدلی میان 9 عضو شورای اسلامی شهر برای انجام این پروژه و تمام پروژه های شهرداری وجود دارد.

 این مسئول با تاکید بر حمایت قاطعانه شورای اسلامی شهر از مجموعه شهرداری در اجرای این پروژه خاطر نشان کرد: دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی برای این پروژه همکاری و هماهنگی های لازم را با مدیریت شهری جهت رفع موانع موجود داشته باشند.

وی بر تشکیل واحد سرمایه گذاری در شهرداری ساری تأکید کرده و اظهار داشت: از نیروهای متخصص که دارای روابط عمومی و اجتماعی مناسبی در برخورد با مردم و افکار عمومی هستند برای جذب سرمایه گذار جهت اجرای پروژه های مختلف شهرداری استفاده شود.

 نائب رییس شورای اسلامی شهر در پایان خاطر نشان کرد: بهره برداری از پروژه فاز دوم بوستان ملل تحول بزرگی در منطقه بلوار کشاورز ایجاد خواهد کرد.

 *کوروش یوسفی عضو شورای اسلامی شهر ساری:اعضای شورای شهر در حمایت از برنامه های مدیریت شهری همدل هستند

 در ادامه این جلسه، کوروش یوسفی عضو شورای شهر ساری نیز با قدردانی از علی اکبر زلیکانی بابت پیگیری های مستمر پروژه فاز دوم بوستان ملل، تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر همواره در اجرای پروژه های بزرگ جهت توسعه و پیشرفت مرکز استان همدلی و همراهی خوبی را با مجموعه شهرداری دارند.

 وی با بیان اینکه پروژه فاز دوم بوستان ملل، میراث ماندگار مدیریت شهری و تلاش مجموعه سازمان عمران برای شهروندان ساروی خواهد بود، بر هماهنگی بین بخشی دستگاه های متولی امر تأکید و اظهار داشت: توسعه صنعت گردشگری و رونق مناطق آسیب پذیر را به عنوان یکی از دستاوردهای این پروژه پیگیری خواهیم کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :