آخرین عناوین

چهارشنبه 13 آذر 1398-21:40 کد خبر:69725

نامه هنرمندان به استاندار مازندران:

جناب استاندار؛ منتظر تحقق وعده‌هایتان هستیم

مدیران جشنواره فیلم «وارش» در نامه‌ای سرگشاده به استاندار مازندران، نسبت به عمل‌نکردنِ مسئولان به وعده‌هایشان درباره این رویداد سینمایی اعتراض کردند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم وارش، مدیران این رویداد فرهنگی و هنری، با ارسال نامه‌ای به احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران که متن آن در اختیار رسانه‌ها نیز قرار گرفته، نسبت به تحقق‌نیافتن وعده‌ها اعتراض کرده و خواستار پاسخ‌گویی و پایبندی به وعده‌های مسئولان درباره حمایت‌ها از جشنواره «وارش» شدند.

در بخش انتهایی درخواست شده است: «جناب آقای استاندار! از شما به‌عنوان مدیر عالی استان و چهره‌‌ای فرهنگی انتظار می‌رود در کوتاه‌ترین زمان تمهدیدات لازم را برای پرداخت معوقات، در شکلی عملی و اجرائی فراهم کنید.

نگذاریم طراوت وارش، در سایه سیاست‌زدگی و بی‌مهری، مکدر شود، به امید سربلندی فرهنگ و هنر تبرستان».

نامه ارسالی به احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران، به امضای مهدی قربانپور دبیر نهمین جشنواره بین‌المللی وارش، الهه نوبخت مدیر بین‌الملل، عباس ابوالحسنی مدیر آیین‌ها، سیدرضا صائمی، مدیر کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی، حامد بارئی‌طبری مدیر هنری، مرتضی رنجبران مدیر روابط عمومی، مرتضی کاظمی‌نیا مدیر دبیرخانه، رضا الماسی مدیر فنی و نمایش، جواد صاحبیان، مدیر تبلیغات، محسن جان‌بابایی مدیر کاخ جشنواره، حسن طنابی مدیر فناوری اطلاعات و میکائیل حقانی، مدیر داوطلبان، رسیده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :