آخرین عناوین

جمعه 15 آذر 1398-17:27 کد خبر:69736

رئیس امور شعب بانک ملی مازندران تاکید کرد:

ایمن سازی تراکنشهای بانکی با اپلیکیشن 60

رشیدی رئیس امور شعب بانک ملی مازندران گفت: اپلیکیشن 60 با ایمن سازی تراکنش های بانکی نگرانی احتمالی را برای دارندگان کارتهای بانک ملی ایران رفع کرده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از کرانه شمال ،درجهت حفظ امنیت حساب ها و حقوق مشتریان ، اپلیکیشن 60 با ایمن سازی تراکنش های بانکی نگرانی احتمالی را برای دارندگان کارتهای بانک ملی ایران رفع کرده است.

براساس این گزارش، در همین باره رشیدی رئیس امور شعب بانک ملی استان مازندران بر موضوع ایمن سازی تراکنش ها تاکید کرد.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان مازندران در این باره اظهار کرد : اپلیکیشن 60، ابزاری برای تولید رمز یکبار مصرف در بستر گوشی تلفن همراه هوشمند است، صاحبان حساب و استفاده کنندگان از این اپلیکیشن در هر 60 ثانیه، یک رمز اول یا دوم برای کارت بانکی خود خواهند داشت و این روش، امکان سوء استفاده از رمز کارت در خریدهای حضوری یا اینترنتی را غیرممکن خواهد کرد.

رشیدی همچنین ادامه داد : این رمز تنها 60 ثانیه اعتبار دارد و پس از آن منقضی خواهد شد، بنابراین حتی در مکان های عمومی نیز مشتری می تواند با خیال راحت رمز کارت خود را اعلام نماید.

وی افزود: با توجه به الزام استفاده از رمزهای پویا و همچنین افزایش استقبال کاربران برای نصب اپلیکیشن 60 با نزدیک شدن به زمانبندی اعلام شده از سوی بانک مرکزی، توصیه می شود تا مشتریان عزیز فرآیند نصب این اپلیکیشن را برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی به روزهای پایان ماه موکول نکنند و در اسرع وقت اقدام نمایند.

رئیس اداره امور شعب تاکید کرد: فعال سازی برنامه رمز یکبار مصرف 60 از طریق دانلود از سایت رسمی بانک به آدرس bmi.ir صورت گرفته و کاربرانی که در فرآیند نصب نیازمند راهنمایی بیشتری هستند، می توانند به شعب بانک ملی ایران مراجعه کنند.

رشیدی در خصوص امکانات قابل واگذاری به متفاضیان تصریح کرد: بانک ملی ایران اما در اقدامی دیگر شرایطی را فراهم کرد تا مشتریان فاقد گوشی های همراه هوشمند نیز بتوانند امنیت حساب های خود را ارتقا دهند و از رمز دوم یکبار مصرف برای کارت بانکی خود بهره مند باشند.

وی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن عملکرد بانک ملی در استان مازندران گفت : بر این اساس امکان دریافت رمز دوم یکبار مصرف با استفاده از کد دستوری و بدون نیاز به بستر اینترنت فراهم شده است و اکنون می توان با اطمینان گفت که همه مشتریان بانک ملی ایران قادرند با هر نوع گوشی تلفن همراه، بدون نگرانی از کارت بانکی خود خرید کنند، چون رمز کارت آنها تنها 60 ثانیه معتبر است.

گفتنی است ؛ در این روش، مشتری می تواند ابتدا با وارد کردن کد دستوری #60*737* در سامانه ثبت نام کرده و پس از دریافت کد فعالسازی، مراحل ثبت نام را ادامه دهد.سپس تنها با یک بار مراجعه به دستگاه خودپرداز و انتخاب عملیات رمز، وارد منوی فعالسازی رمز یکبار مصرف دوم شده و مشخصات لازم را وارد کند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :