آخرین عناوین

شنبه 16 آذر 1398-16:0 کد خبر:69749

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد:

رشد۱۳۲ درصدی کشفیات جرایم سایبری در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران از افزایش ۱۳ درصدی کشفیات انواع سرقت هشت ماه امسال در استان خبر داد و گفت: همچنین کشفیات جرایم سایبری ۱۳۲ درصد رشد یافته است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید محمود میرفیضی اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی در سطح استان از ابتدای سال جاری تاکنون با انجام طرح های عملیاتی شاهد افزایش ۱۳درصدی کشفیات سرقت در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده ایم.

میرفیضی با اشاره به کاهش ۴ درصدی جرائم مهمه در استان، اظهار داشت: طی این مدت جرایمی همچون قتل، نزاع و درگیری فردی و دسته جمعی با کاهش ۳۴ تا ۴۳ درصدی مواجه بوده است، ضمن این که در این مدت با تلاش های صورت گرفته کشف جرایم مهمه نیز نسبت به سال گذشته ۴ درصد افزایش یافته است.

میرفیضی با اشاره به افزایش ۱۳۲ درصدی کشف جرایم سایبری در استان، گفت: کلاهبرداری های پیامکی، کلاهبرداری از طریق کارت های عضو شتاب و هتک هیثت افراد در فضای مجازی از جمله جرایم شایعه در حوزه سایبری است.

فرمانده انتظامی استان مازندران از افزایش ۱۶ درصدی کشف مواد مخدر در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: با اجرای طرح های عملیاتی و پاکسازی مناطق آلوده در سطح استان بیش از ۳ تن و ۲۶۷ کیلو گرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر کشف شد.

وی با اشاره به کاهش ۱۱ درصدی تصادفات در سطح استان، گفت: در بخش تصادفات شاهد کاهش ۱۱ درصدی تصادفات خسارتی، کاهش ۲ درصدی مجروحان و افزایش ۳ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات رانندگی در سطح استان بودیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :