آخرین عناوین

چهارشنبه 27 آذر 1398-17:50 کد خبر:70845

دبیر ستاد انتخابات مازندران اعلام کرد:

تایید صلاحیت 295 داوطلب انتخابات در مازندران/ رصد تبلیغات زودهنگام کاندیداها

دبیر ستاد انتخابات مازندران از تایید صلاحیت 295 نفر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی توسط هیات‌های اجرایی در 9 مرکز حوزه انتخابیه استان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، مهدی محمدی با بیان اینکه 417 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان نام نویسی کردند گفت: با انصراف 46 داوطلب، صلاحیت 371 نفر در هیات‌های اجرایی بررسی و 295 نفر در این مرحله تأیید و 76 داوطلب نیز تایید صلاحیت آنها احراز نشد.

وی تصریح کرد: صورتجلسه تایید صلاحیت‌ها در 9 مرکز حوزه انتخابیه استان مازندران، صرفاً به هیأت نظارت و خود داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها احراز نشده، اعلام می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات مازندران با اعلام اینکه داوطلبان رد صلاحیت شده چهار روز فرصت دارند تا شکایت‌های خود را به هیات‌های نظارت استان اعلام کنند، ادامه داد: هیات‌های نظارت استان طی 20 روز به شکایات رسیدگی می‌کنند و اگر باز هم صلاحیتی رد شد بررسی مجدد در شورای نگهبان صورت می‌گیرد.

محمدی درباره تبلیغات زودهنگام برخی کاندیدا در استان بیان کرد: هیان اجرایی و نظارت در چارچوب قانون همه موارد را رصد می‌کنند و آنهایی که خلاف قانون اقدامی انجام دهند به موقع مسئولان هیات اجرایی و نظارت با این افراد برخورد می‌کنند.

وی در پاسخ به سوالی که آیا تاکنون تذکری یا اخطاری به کاندیدایی داده شده است، گفت: تاکنون در برخی شهرستان ها هیات های اجرایی و نظارت در چندین مورد به داوطلبانی که زودتر از موعد تبلیغات را شروع کردند تذکر جدی دادند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :