آخرین عناوین

سه شنبه 17 دی 1398-21:11 کد خبر:71007

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد :

کلاهبرداری ۱۰۸ میلیاردی نافرجام در چالوس / آزاد سازی 20 هزار مترمربع اراضی از دست زمینخواران

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری ۲ کلاهبردار که با جعل اسناد، قصد کلاهبرداری به ارزش ۱۰۸ میلیارد ریال از یک شهروند در چالوس را داشتند، خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افراد در امر جعل و کلاهبرداری در سطح شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی ۲ متهم به کلاهبرداری با هماهنگی قضائی این افراد را حین انجام معامله ملکی با اسناد جعلی در یک مشاور املاک دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: متهمان که با ارائه ۳ برگ حواله میله گرد مربوط به یکی از کارخانجات تولید فولاد کشور به ارزش ۱۰۸ میلیارد ریال، قصد خرید یک واحد هتل آپارتمان از یک شهروند در منطقه هچیرود را داشته دستگیر شدند و در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اقرار کردند.

میرفیضی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند به شهروندان هشدار داد: قبل از انجام معاملات نسبت به استعلام اسناد و مدارک از طریق مراجع ذیصلاح اقدام کنید.

* آزاد سازی 20 هزار مترمربع اراضی از دست زمینخواران

براساس همین گزارش، علی داداش تبار با اشاره به آزادسازی ۲۰ هزار متر از اراضی ملی در میاندرود اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر تصرف اراضی ملی در منطقه دارابکلا توسط افرادی سودجو، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرماندهی انتظامی شهرستان میاندرود افزود: مأموران با انجام تحقیقات و بررسی‌های میدانی ۲ زمین خواری که با استفاده از مدارک جعلی ۲ هزار متر از اراضی منابع طبیعی و ملی این شهرستان را به تصرف خود در آورده بودند، شناسایی کردند.

وی از آزادسازی زمین‌های تصرف شده توسط متهمان خبر داد و گفت: برابر کارشناسایی های انجام شده ارزش یک زمین‌های آزاد شده از چنگ این افراد بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

داداش تبار با اشاره به اینکه متهمان دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :