آخرین عناوین

چهارشنبه 18 دی 1398-17:35 کد خبر:71013

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران اعلام کرد:

هشدار نسبت به آبگرفتگی مناطق ساحلی در مازندران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به تقویت سامانه سرد بارشی از فردا در استان نسبت به آبگرفتگی در مناطق ساحلی و جلگه ای هشدار داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، علی اصغر احمدی با اشاره به تقویت سامانه بارشی و سرد در استان اظهار داشت: از بعدازظهر پنج شنبه با نفوذ سامانه بارشی به استان، شاهد بارندگی، کاهش دما و وزش باد خواهیم بود و حداکثر سرعت باد لحظه‌ای بین ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

وی افزود: ابتدا در مناطق غربی و به تدریج در مناطق مرکزی و شرقی مازندران شاهد نفوذ سامانه بارشی خواهیم بود و از بعدازظهر جمعه تا بامداد یکشنبه با تقویت سامانه سرد بارشی بارش‌ها نیز در استان تشدید می‌شود.

احمدی عنوان کرد: طی این مدت در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی، پدید مه و بارش برف خواهیم داشت، لذا با توجه به شرایط جوی در مناطق ساحلی و جلگه‌ای، آب گرفتگی و در ارتفاعات و محورهای کوهستانی کاهش دید، کولاک برف، لغزندگی و اختلال در تردد پیش بینی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران به مسافران و هم استانی‌ها توصیه کرد در تردد از مسیرهای کوهستانی تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و از مسئولان خواست تا تمهیدات پیشگیرانه لازم را مدنظر قرار دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :