آخرین عناوین

شنبه 12 بهمن 1398-13:56 کد خبر:71209

مدیرکل هواشناسی مازندران خبر داد:

آسمان مازندران بارانی و برفی می‌شود

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: بعدازظهر امروز با نفوذ سامانه بارشی شاهد بارندگی، بارش برف در ارتفاعات، کاهش دما و وزش باد هستیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، سیدمحمدرضا رضوی امروز درباره وضعیت هوای مازندران اظهار کرد: از بعدازظهر امروز با نفوذ جریانات شمالی شاهد بارندگی در آسمان مازندران هستیم.

وی افزود: بارندگی در مناطق ساحلی وجلگه‌ای بین 20 تا 50 میلی‌متر، وزش باد شدید بین 50 تا 70 کیلومتر بر ساعت و کاهش دمای بین پنج تا 12 درجه از پیامدهای این سامانه بارشی محسوب می‌شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران اضافه کرد: با توجه به شدت بارندگی، احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی به ویژه در مناطق مرکزی و شرقی استان وجود دارد.

این مسئول بیان کرد: ارتفاعات و محورهای کوهستانی  استان طی این مدت شاهد بارش برف ، کاهش دما، مه‌آلودگی و کاهش دید ، لغزندگی و اختلال در تردد به‌ویژه در ارتفاعات مرکزی و شرقی استان خواهیم بود.

رضوی با اعلام اینکه این وضعیت تا بعدازظهر فردا ادامه دارد، تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از اواخر فردا به‌ تدریج از ناپایداری آسمان مازندران کاسته شده و از روز دوشنبه جو پایداری پایداری در آسمان مازندران حاکم خواهد شد.

وی در پایان گفت: دریای مازندران طی ۲۴ ساعت آینده به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :