آخرین عناوین

سه شنبه 15 بهمن 1398-11:6 کد خبر:71256

معادلات انتخاباتی در غرب استان به هم خورد:

رقابت دو شمس در یک حوزه انتخابیه

رقابت های انتخاباتی در غربی ترین حوزه انتخابیه استان مازندران جان تازه ای گرفت و با ورود دومین « شمس » به این حوزه انتخابیه ، رقابتی تمام عیار را شاهد خواهیم بود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، رقابت های انتخاباتی در غربی ترین حوزه انتخابیه استان مازندران جان تازه ای گرفت و با ورود دومین « شمس » به این حوزه انتخابیه ، رقابتی تمام عیار را شاهد خواهیم بود .

براساس این گزارش،شمس الدین حسینی ، وزیر اقتصاد دولت دهم با تغییر حوزه انتخابیه خود از تهران به تنکابن و رامسر، معادلات انتخاباتی این حوزه را که تاکنون به نظر می رسید با پیشتازی علی شمس در جریان بود ، تغییر داد تا مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در این دوره شاهد رقابتی جدی در عرصه انتخابات مجلس باشند .

علی « شمس » و« شمس » الدین حسینی با خاستگاه زادگاهی متفاوت در یک حوزه انتخابیه به رقابت خواهند پرداخت تا یکی از این دو که تقریبا از یک جریان فکری مشترک برخوردارند به مجلس یازدهم راه یابند .

زادگاه علی شمس « رامسر » و زادگاه شمس الدین حسینی « تنکابن » است که به نظر می رسد با توجه به بافت جمعیتی تنکابن و نزدیکی با شهرستان عباس آباد کفه ترازوی انتخابات به سمت حسینی سنگینی کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :