آخرین عناوین

دوشنبه 27 مرداد 1393-7:37 کد خبر:714

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران خبر داد:

برگزاری جشنواره استانی عکس با موضوع کتاب خوانی

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران از برگزاری جشنواره استانی عکس و پوستر با موضوع کتاب و کتاب خوانی خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، عبدالحسین باقری با بیان اینکه هنر بهترین راه فرهنگ‌سازی و زیباترین شیوه نقد است، اظهار داشت: با توجه به پایین بودن سرانه مطالعه مفید در کشور تصمیم بر آن شد تا از هنر عکاسی و طراحی برای ترویج فرهنگ مطالعه استفاده شود.

وی در بیان محورهای این جشنواره گفت: نقش کتاب در زندگی، ایده‌های خلاق در بستر فرهنگ کتابخوانی، کتاب و کتابخوانی از منظر ائمه معصومین، علما و بزرگان، کتاب و رسانه، کتاب و دنیای تکنولوژی، خانواده‌های کتابخوان، کتابخانه‌های عمومی و مطالعه مفید، خردسالان اهل کتاب، نقش مطالعه و کتابخوانی در هنجارگرایی و کتابخانه‌های عمومی شهر من از جمله مهم‌ترین محورهای 20گانه این جشنواره است.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران از همه عکاسان و طراحان استان دعوت کرد تا با هنر خود گام مهمی در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بر دارند.

وی اعلام کرد: دبیرخانه این جشنواره کار خود را از 10 مرداد ماه آغاز کرده است و هنرمندان گرامی می‌توانند تا 20 مهرماه آثار خود را به پست الکترونیکی این دبیرخانه به آدرس yaremehraban.pl@gmail.com ارسال کنند.

باقری با بیان اینکه آثار برگزیده در قالب یک نمایشگاه به مدت 10 روز به نمایش در خواهند آمد، اظهار داشت: مراسم پایانی آبان ماه سال جاری در هفته کتاب برگزار می‌شود و به نفرات برتر جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

وی در پایان از علاقه‌مندان خواست تا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران به آدرس mazandaranpl.ir مراجعه کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :