آخرین عناوین

چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394-22:44 کد خبر:7201

باز هم عضو شورای شهر ساری برتر شد:

رییس طرح و برنامه شورای شهر ساری،رییس کمیسون بازرگانی مازندران شد

رییس کمیسیون طرح و برنامه شورای شهر ساری،رییس کمیسیون بازرگانی اتاق بازرگانی مازندران شد.

 


به گزارش خزرخبر،سید محمد جعفری رئيس انجمن ملي حمايت از حقوق مصرف كنندگان كشور که از مدیران موفق و اهل ساری می باشد توانست با کسب بیشترین آرا رئیس کمیسیون بازرگانی ، امور گمرکی ، حمل و نقل و ترانزیت اتاق مازندران شود.

بر اساس این گزارش در کمیسیون بازرگانی ، امور گمرکی ، حمل و نقل و ترانزیت که 3 نفر نامزد ریاست آن بودند سید محمد جعفری با کسب اکثریت غالب آرا به عنوان رییس کمیسیون بازرگانی ، امور گمرکی ، حمل و نقل و ترانزیت اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان انتخاب شد.

در کمیسیون گردشگری و سرمایه گزاری و امور نمایشگاهی علی تقی پور رئیس شد و حمید یوسفی هم رییس کمیسیون صنعت ومعدن اتاق مازندران شد.

در کمیسیون خدمات فنی ، مهندسی و فن آوری باقر اصفهانی و در کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی نیز شمسعلی هادیزاده معلم ریاست کمیسیون ها را عهده دار شدند.

بر پایه این گزارش،سيد محمد جعفري فرزند سيد علي متولد ۱۳۵۹ داراي مدرك تحصيلي كارشناس ارشد عمران و دانشجوي سال آخر دوره دكتري مديريت شهري بوده و همچنین رئيس انجمن ملي حمايت از حقوق مصرف كنندگان كشور و مدرس دانشگاه و رییس کمیسیون طرح و برنامه شورای شهر ساری است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :