آخرین عناوین

جمعه 18 ارديبهشت 1394-20:49 کد خبر:7211

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه ساری:

هیج سوخت بی کیفیتی در مازندران توزیع نمی شود/نظارت مستمر و استاندارد بر جایگاه ها

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه ساری گفت:هیچ گونه سوخت بی کیفیتی در مازندران توزیع نمی شود.


به گزارش خزرخبر،حسینعلی طالبی با بیان اینکه در سال 93 حدود 890 میلیون لیتر بنزین توزیع کرده ایم(معمولی و سوپر) افزود:51 هزار خانواده در بالادست تحت پوشش نفت این شرکت می باشند.

وی با بیان اینکه 11 هزار خانوار خوش نشین نیز تحت پوشش این شرکت می باشند اظهار داشت:تاکنون 6 قطعه کالابرگ بین واجدین شرایط توزیع شده است اظهار داشت:از آمل تا گلوگاه حدود 110 واحد مجاز عرضه سوخت در حال فعالیت میباشند.

طالبی با اشاره به اینکه از این تعداد جایگاه 76 واحد cng و 36 واحد تک منظوره و بقیه دو منظوره می باشند تصریح کرد:در حال احداث 6 واحد جایگاه تک منظوره و 6 واحد 2 منظوره در حوزه کاری این شرکت می باشیم.

وی با اعلام اینکه اجرای طرح پیمایش نفت و گاز از 1 خرداد ماه برای وسایل درون وبرون شهری آغاز می شود افزود:بر اساس عملکردها و مصرف های قبلی هر خودرو،میزان تحویل سوخت جدید مشخص و به آنها تحویل داده می شود.

طالبی در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه کاری خود مشکلی نداریم خاطر نشان کرد:اگر طرح کارت هوشمند اجرا نمی شد مصارف سوخت خودرو ها الان صد برابر میزان فعلی بود.

این مسئول با اعلام اینکه نظارت های دقیق و مستمر باعث شد تا در سال 93 تعداد پرونده های تخلف 10 برابر سال 92 شود اظهار داشت:حدود 500 کارت سوخت نفت و گاز را به خاطر تخلفات مسدود نموده ایم.

طالبی با اشاره به اینکه به کشاورزانی که از چاه های غیر مجاز استفاده می کنند سهمیه سوخت تعلق نمی گیرد تصریح کرد:عمئه ترین مشکلات ما ،کمی انحراف می باشد یعنی اینکه متاسفانه مردم به سمت قاچاق سوخت تمایل پیدا کرده اند و سوخت نفت خریداری کرده و پس ار تبدیل به چند فراورده دیگر به فروش می رسانند.

وی در ادامه با اعلام اینکه سازمان جهاد کشاورزی و صنعت و مهدن و تجارت که متولیان نیاز سنجی سوخت مصرف کنندگان می باشند باید با جدیت و نظارت بیشتری نسبت به این کار اقدام نمایند افزود:گروه های درجه بندی جایگاه های سوخت طی هفته های آینده نسبت به درجه بندی جایگاه ها با توجه به شاخص ها در چند بخش اقدام خواهند کرد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :