آخرین عناوین

پنجشنبه 17 بهمن 1398-13:11 کد خبر:72257

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری خبر داد:

بهره‌برداری چهار پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری ساری در دهه فجر

شهردار ساری از بهره برداری 4 پروژه عمرانی و خدماتی تا پایان دهه فجر در این شهر خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری،عباس رجبی شهردار ساری با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از بهره برداری چند پروژه عمرانی و خدماتی در شهر ساری خبر داد و اظهار کرد: این پروژه‌ها با اهداف توسعه متوازن، روان سازی ترافیک، نشاط شهروندی و همچنین توسعه گردشگری و ارائه خدمات یکسان و متوازن در سطح شهرعملیاتی شده اند.

وی افزود: بوستان بانوان، پروژه بزرگ بهسازی ورودی جنوبی ساری(بلوار کشاورز)، پارک محله‌ای رسالت در کوی صادقیه و 27 باب مغازه جدید در بازار ملا مجدالدین شمار پروژه‎هایی است که به زودی به بهره برداری می‌رسد.

شهردار ساری با بیان اینکه «بوستان بانوان» در جهت تحقق گزاره "نشاط اجتماعی؛سلامت شهروندی" احداث شده است ،گفت: با توجه به کم کاری و تعلل های بوجود آمده در گذشته، افتتاح این پروژه یک سال معطل مانده بود که با تمهیدات در نظر گرفته شده و استفاده از نظر کارشناسان امر در کنار تلاش مجموعه همکاران شهرداری، افتتاح آن در دستور کار قرار گرفت.

عباس رجبی اظهار داشت: بوستان بانوان در زمینی به مساحت ده هکتار و با کاربری های مختلف نظیر زمین ورزش، مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری، اتاق کودک و مادر، بازارچه سنتی، فضای بازی کودک، رستوران و کتابخانه دیجیتال در ایجاد فضایی شاد و مفرح که به نشاط شهروندی بانوان می افزاید، آماده بهره برداری است.

شهردار ساری به پروژه بزرگ بهسازی و ساماندهی بلوار کشاورز در قسمت ورودی و خروجی جنوب ساری اشاره کرد و افزود: این پروژه از جمله مطالبات معوق و معطل مانده شهروندان ساروی بوده که به منظور روانسازی ترافیک و کاهش گره‌های ترافیکی و توسعه متوازن اجرایی شده است.

وی بیان داشت :ساماندهی، بهسازی، تعریض، ایجاد فضای سبز شهری، نصب علایم ترافیکی، رنگ آمیزی و زیبا سازی از جمله اقداماتی بوده است که با اتکا به توانمندی سازمانهای عمران و بازآفرینی شهری، مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهری، سیما منظر و فضای سبز شهری و همت شهرداری منطقه 3 انجام شد.

رجبی افزود: پارک محله‌ای رسالت در زمینی به مساحت  تقریبی 7 هزار متر مربع در منطقه سه واقع در بلوار کشاورز در راستای توسعه متوازن، افزایش سرانه فضاهای سبز شهری، بهبود شاخص‌های سلامت و ایجاد نشاط شهروندی احداث شده است که به زودی افتتاح می‌شود.

شهردار ساری از توسعه و ساماندهی بازار ملامجدالدین خبرداد و گفت: با هدف رونق اقتصاد شهری و توسعه گردشگری 27 واحد تجاری در این بازار ساخته شده است که شمار مغازه ها در این بازار به 242 باب افزایش یافته است؛ ضمناً بهسازی و مقاوم‌سازی بنا نیز در این بازار انجام شده است که این پروژه عمرانی و خدماتی نیز در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :