آخرین عناوین

دوشنبه 21 ارديبهشت 1394-16:7 کد خبر:7231

با ابتکار حوزه هنری برگزار شد:

اولین نشست کار گروه هنر و رسانه در حوزه هنری مازندران

اولین نشست کار گروه هنر و رسانه با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن شهید آباد حوزه هنری استان مازندران برگزار شد .


به گزارش خزرخبر، اولین نشست کار گروه هنر و رسانه با حضور سینا دلشادی رئیس حوزه هنری استان مازندران ، خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن شهید آباد حوزه هنری استان مازندران برگزار شد .

سینا دلشادی رئیس این مرکز در این نشست با بیان اینکه امیدواریم کار گروه فرهنگ و رسانه منشاء تغییرات و تحولات بزرگ در حوزه های فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، سیاسی استان مازندران شود گفت : در سال همدلی و همزبانی نیاز به یک زبان مشترک برای انتقال انتقادات و پیشنهادات و حل مسائل داریم که با کمک اصحاب رسانه و زبان هنر ، امیدواریم بتوانیم به این مهم دست یابیم .

وی افزود: هنر و رسانه می توانند باعث همدلی و همزبانی در مسیر اعتلای فرهنگ و هنر باشند و موجبات پیشرفت را در مسیر فرهنگ و هنر میسر سازند .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : همانقدر که وجه رسانه ای هنر در حال حاضر مورد غفلت قرار گرفته شده است ، به همان اندازه رسانه ها نیز از بهره گیری از زبان هنر غافل شده اند .

دلشادی در ادامه اظهار داشت : زبان هنر زبانی موجز و موثر است که می توان در همه ی عرصه های مختلف از آن بهره جست و با مخاطب تعامل و ارتباط برقرار نمود ، لذا معضلات و مشکلات جامعه با زبان هنر می تواند ضمن تلطیف فضای انتقادات اجتماعی ، بیشترین تاثیر را در مخاطب بگذارد .

رئیس حوزه هنری مازندران در پایان خاطرنشان کرد ، این کار گروه باید تهیه آیین نامه یا منشور ، طرح اهداف ، اولویت ها و سیاست ها  نقشه راه خود را ترسیم نماید .

بر پایه این گزارش، در این نشست کارگروه خبرنگاران و اصحاب رسانه به بیان دیدگاه های خود در زمینه کمبودها و ظرفیت های استان پرداختند و پیشنهادات خود را مطرح نمودند .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :